Caroline er startet i vuggestue !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. november 2011

Maja_4000

Ja .. Hun er en stor pige nu !  Hvor er min lille baby blevet af ? 

Hun startede i tirsdags , og der var både mor og far med hele dagen (1½ time :b) .. Ondag og torsdag har hun så været der alene i cirka 2 timer .. Hun bliver afleveret ved 9-tiden hvor de får frugt , og så henter jeg hende ved 11-tiden , hvor de som regel er færdige med at spise .. 

Og hun tager det bare SÅ flot !  Mor her klarer det mindre flot .. Tuder hver gang jeg går hjem  Hun har heldigvis ikke grædt når jeg er gået .. Heller ikke når jeg kommer igen .. Åh , det bliver hårdt den dag hun gør det ! :/ 

I får lige lidt billeder af min dejlige unge som spiser spaghetti og kødsauce ;D
(Og læg lige mærke til at mor og far også startede på rød stue  Hehe) 

Nu ligger hun med feber Håber det er bedre i morgen .. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Ej hvor lækkert at hun tager det så flot  og en lækker tøs du/i har jer der

Er sikker på i begge nok skal komme igennem tiden hvor hun begynder at græde  Hehe.

Anmeld

4. november 2011

Maja_4000

rikkeregnbue skriver:

Ej hvor lækkert at hun tager det så flot  og en lækker tøs du/i har jer der

Er sikker på i begge nok skal komme igennem tiden hvor hun begynder at græde  Hehe.

Ja , det er dejligt

Og det er vi jo nødt til .. Skal heldigvis først i skole til januar .. Så hun får MEGET korte dage nu her ..

Og tak 

Anmeld

4. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Maja_4000 skriver:

Ja , det er dejligt

Og det er vi jo nødt til .. Skal heldigvis først i skole til januar .. Så hun får MEGET korte dage nu her ..

Og tak 

Det lyder godt  Det med at skulle aflevere bebsen til den tid bliver heller ikke det jeg synes bedst om  Hehe.

Anmeld

4. november 2011

K&S

Maja_4000 skriver:

Ja .. Hun er en stor pige nu !  Hvor er min lille baby blevet af ? 

Hun startede i tirsdags , og der var både mor og far med hele dagen (1½ time :b) .. Ondag og torsdag har hun så været der alene i cirka 2 timer .. Hun bliver afleveret ved 9-tiden hvor de får frugt , og så henter jeg hende ved 11-tiden , hvor de som regel er færdige med at spise .. 

Og hun tager det bare SÅ flot !  Mor her klarer det mindre flot .. Tuder hver gang jeg går hjem  Hun har heldigvis ikke grædt når jeg er gået .. Heller ikke når jeg kommer igen .. Åh , det bliver hårdt den dag hun gør det ! :/ 

I får lige lidt billeder af min dejlige unge som spiser spaghetti og kødsauce ;D
(Og læg lige mærke til at mor og far også startede på rød stue  Hehe) 

Nu ligger hun med feber Håber det er bedre i morgen .. 

Ih, hvor dejligt at lillepigen er glad for at være i VS

Og skønne billeder - MEN MEN MEN hvordan kan det lige lade sig gøre at hun spiser spaghetti med kødsovs uden hagesmæk og uden en plet på tøjet  

Anton ser sådan ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. november 2011

Maja_4000

rikkeregnbue skriver:

Det lyder godt  Det med at skulle aflevere bebsen til den tid bliver heller ikke det jeg synes bedst om  Hehe.

Det forstår jeg godt .. Jeg synes det er "slemt" når min mor skal passe hende Hehe

Anmeld

4. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Maja_4000 skriver:

Det forstår jeg godt .. Jeg synes det er "slemt" når min mor skal passe hende Hehe

Hehe, nu har jeg så igennem mine år set hos min mor hvordan det foregår i en DP også derfor min til den tid skal i DP

Så håber og  for at jeg måske ikke er så slem til at give slip på min prinsesse når hun skal i DP

Anmeld

4. november 2011

Maja_4000

K&S skriver:

Ih, hvor dejligt at lillepigen er glad for at være i VS

Og skønne billeder - MEN MEN MEN hvordan kan det lige lade sig gøre at hun spiser spaghetti med kødsovs uden hagesmæk og uden en plet på tøjet  

Anton ser sådan ud

Haha .. Det sad jeg også og tænkte bagefter !

Det var ikke lige planlagt at hun selv skulle styre det .. Så havde ikke lige forberedt hendes påklædning  

Og hvor ser han sød ud ;D

Anmeld

4. november 2011

Maja_4000

rikkeregnbue skriver:

Hehe, nu har jeg så igennem mine år set hos min mor hvordan det foregår i en DP også derfor min til den tid skal i DP

Så håber og  for at jeg måske ikke er så slem til at give slip på min prinsesse når hun skal i DP

Min mor var dp da jeg var mindre og er nu i en vuggestue Men synes ikke det er blevet nemmere af den grund (;

Anmeld

4. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Maja_4000 skriver:

Min mor var dp da jeg var mindre og er nu i en vuggestue Men synes ikke det er blevet nemmere af den grund (;

Øv! Jeg håbede lige at det var lettere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.