studierejse hvad med 1årige søn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. november 2011

Anonym trådstarter

Vi skal på studierejse til london med klasse snart og jeg er i tvivl om det er rejsen værd hvis jeg forlader min søn hos mine forældre i en uge? Kan det påvirke den lille ? Kan han mærke det? Og kommer jeg til at savne ham? Er virkelig bange og forvirret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

DortheSimonsen

Anonym skriver:

Vi skal på studierejse til london med klasse snart og jeg er i tvivl om det er rejsen værd hvis jeg forlader min søn hos mine forældre i en uge? Kan det påvirke den lille ? Kan han mærke det? Og kommer jeg til at savne ham? Er virkelig bange og forvirret

Hejsa.

Hvor gammel er dit barn?

Da min søn var to år, var han på ferie ved sin far i en uge. Og det var tydeligt at mærke på ham, da han var kommet hjem, at han havde manglet mig rigtig meget!
Jeg ville helst ikke have, at han skulle være væk så længe. Men vi prøvede det, og jeg har siden fortrudt det! 

Anmeld

4. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

En ting er helt sikkert... Du kommer til at savne ham! Sådan vil det altid være tror jeg. Han vil da også blive påvirket, men jeg vil da ikke mene det er på en negativ måde. Han kommer bare til at mærke hvordan det er at være væk fra sin mor i længere tid end han måske er vant til.

Jeg synes du skal mærke efter inde i dig selv, om DU er klar på at forlade ham i en uge og hvis du mener i begge kan klare det. Jamen så go for it! Og god tur

Anmeld

4. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Har du været væk fra ham en overnatning før? Kender han dine forældre godt nok til at være tryg der - jeg mener, ser de hinanden ofte? Hvis ingen af delene, ville jeg personligt måske vælge at blive hjemme

Anmeld

4. november 2011

Maja_4000

Er der ikke mulighed for at du kan tage ham med ? Synes der var en bruger herinde som havde sin datter med på studierejse .. Kan ikke lige huske hvem det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.