æltest og næsespray

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. november 2011

Anonym trådstarter

Øhm piger....

Ved i om næsesprayen kan give positiv æl test?

jeg har æl testet hele denne cyklus (fra dag 9) Der har kun være en ganske ganske svag streg alle gangene. Idag på dag 21 er jeg startet på næsespray. 3 timer efter første pust ville jeg lige teste for æl og den er SÅ positiv...... Kan det være medicinen der  gør det ? Og hvis den kan gøre det . kan det så passe at det går SÅ hurtigt?????

Håber nogen kan hjælpe....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Malli

Anonym skriver:

Øhm piger....

jeg har æl testet hele denne cyklus (fra dag 9) Der har kun være en ganske ganske svag streg alle gangene. Idag på dag 21 er jeg startet på næsespray. 3 timer efter første pust ville jeg lige teste for æl og den er SÅ positiv...... Kan det være medicinen der  gør det ? Og hvis den kan gøre det . kan det så passe at det går SÅ hurtigt?????

Kan desværre ikke svare dig, men jeg tager selv æl test disse dage, skal tage en om lidt, og et i dag begyndt på næsespray. Jeg skal skrive til dig, hvis min også er positiv, for det var den ikke igår

Anmeld

4. november 2011

Miss Church

Anonym skriver:

Øhm piger....

Har lidt svært ved at tro, at det kan have betydning. Men ved det ikke

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

Malli skriver:

Kan desværre ikke svare dig, men jeg tager selv æl test disse dage, skal tage en om lidt, og et i dag begyndt på næsespray. Jeg skal skrive til dig, hvis min også er positiv, for det var den ikke igår

Er MEGET spændt på at høre resultatet

Synes det er total sært at den går fra stort set ingen streg til at være positiv fra dag til dag... Så lad mig høre hvad din sagde`?

Anmeld

5. november 2011

Malli

Anonym skriver:

Er MEGET spændt på at høre resultatet

Synes det er total sært at den går fra stort set ingen streg til at være positiv fra dag til dag... Så lad mig høre hvad din sagde`?

Min virkede ikke til at være blevet påvirket af næsespray! Den var stadig ikke tydelig. Så måske du har ægløsning?? Ellers må du prøve at ringe til lægen mandag og høre om det kan påvirke!

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

Malli skriver:

Min virkede ikke til at være blevet påvirket af næsespray! Den var stadig ikke tydelig. Så måske du har ægløsning?? Ellers må du prøve at ringe til lægen mandag og høre om det kan påvirke!

Tusind tak fordi du lige gad vende tilbage. Ih hvor jeg håber det er det. Naturligvis håber jeg at vi på den måde kan "klare sagen selv" men mest af alt fordi jeg så er fri for provera om 14 dage

Jeg sidder faktisk lige nu og venter på at sygeplejersken fra klinikken ringer tilbage med svar på om suprecur kan påvirke æl tests.... Så jeg sidder spændt ved telefonen og venter

Egentlig rigtig hyggeligt at vi følges fuldstændig ad.... er det jeres første barn?

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tusind tak fordi du lige gad vende tilbage. Ih hvor jeg håber det er det. Naturligvis håber jeg at vi på den måde kan "klare sagen selv" men mest af alt fordi jeg så er fri for provera om 14 dage

Jeg sidder faktisk lige nu og venter på at sygeplejersken fra klinikken ringer tilbage med svar på om suprecur kan påvirke æl tests.... Så jeg sidder spændt ved telefonen og venter

Egentlig rigtig hyggeligt at vi følges fuldstændig ad.... er det jeres første barn?

og med et nærmere blik på dit profil billede kan jeg så selv svare på det spørgsmål

Sorry Fik i hjælp til jeres datter? kan jeg så spørge i stedet

Anmeld

5. november 2011

Malli

Anonym skriver:

og med et nærmere blik på dit profil billede kan jeg så selv svare på det spørgsmål

Sorry Fik i hjælp til jeres datter? kan jeg så spørge i stedet

Hihi, helt i orden! 

er spændt på hvad sygeplejersken sagde? 

Vi fik ikke hjælp med vores første, men her 2 gang, har jeg aborterede 2 gange, og de har så fundet ud af at jeg muligvis danner for lidt progesteron, så når jeg bliver gravid igen, skal jeg ha noget medicin, som skulle gøre det nemmere for mig at holde på graviditeten!

Det er hårdt at blive ved med at miste!

Hvor længe har i været i gang? og jeg krydser med dig om at det er ÆL du har, og at du om 14 dages tid står med en positiv test 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.