Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Så var jeg inde og blive insemineret idag kl 10:40 og det gik godt, sæden var dog ikke så god som sidste gang, men der var den også helt i top, så lægen sagde også, at det var sjædent de var så gode, men han sagde den var helt fin og den nok skal kunne befrugte et af mine æg Nu krydser jeg bare fingre for det virker denne gang Denne gang har jeg haft vildt ondt siden igår (nok pga. ægløsningen) har jeg ikke oplevet før og da jeg kom hjem, efter jeg havde været ved lægen, begyndte det at gøre vildt ondt efter 2timer og jeg begyndte at pletbløde, andre som har oplevet det? Har taget 2 pinex, så må vi håbe det kan tage smerterne s;
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har ikke prøvet at blive insemineret, men jeg vil mine fingre for dig
merethe skriver: Jeg har ikke prøvet at blive insemineret, men jeg vil mine fingre for dig
Tak for støtten
Karina1 skriver: Hej piger Så var jeg inde og blive insemineret idag kl 10:40 og det gik godt, sæden var dog ikke så god som sidste gang, men der var den også helt i top, så lægen sagde også, at det var sjædent de var så gode, men han sagde den var helt fin og den nok skal kunne befrugte et af mine æg Nu krydser jeg bare fingre for det virker denne gang Denne gang har jeg haft vildt ondt siden igår (nok pga. ægløsningen) har jeg ikke oplevet før og da jeg kom hjem, efter jeg havde været ved lægen, begyndte det at gøre vildt ondt efter 2timer og jeg begyndte at pletbløde, andre som har oplevet det? Har taget 2 pinex, så må vi håbe det kan tage smerterne s;
så meget for at ægget bliver befrugtet og sætter sig som den skønneste lille bebs!
Ihh, jeg hepper på dig. Jeg har aldrig prøvet at blive insemineret, så jeg har ikke prøvet blødningen. Men jeg for dig
AnneP skriver: så meget for at ægget bliver befrugtet og sætter sig som den skønneste lille bebs!
Det håber vi også Tak for det
Putomanen skriver: Ihh, jeg hepper på dig. Jeg har aldrig prøvet at blive insemineret, så jeg har ikke prøvet blødningen. Men jeg for dig
Tusind tak Det bliver spændene
Bliver spændende.
Jeg blev insemineret sidste fredag for første gang, jeg fik også lidt ubehag efterfølgende, men bed smerten i mig. Blødte dog ikk.
kunne det tænkes at kateteret måske har lavet en lille rift ? det vill være mit bud.
babyone skriver: Bliver spændende. Jeg blev insemineret sidste fredag for første gang, jeg fik også lidt ubehag efterfølgende, men bed smerten i mig. Blødte dog ikk. kunne det tænkes at kateteret måske har lavet en lille rift ? det vill være mit bud.
Krydser fingre for dig Er I også i gang med IUI?
Det kan godt tænkes det var nogle af de dumme instrumenter de bruger, som er skyld i det /:
Ja det er vi iui-h, er ganske ny på området så ved knap hvad de forskellige forkortelser er
Har test dagd. 13 nov, så er spændt.
Håber helder er med dig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128