Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
åhh, hvor er hun bare lækker
endnu engang tillykke med lillesøster
Mia 39+0
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke med hende
Leonora skriver: Hej tøserså fik jeg endelig min com. til at virke og kan vise jer billeder af lillesøster Vigga som blev født hjemme i vores seng d 20 oktHun er så dejlig nem, spiser og sover. kun amningen har været en kamp pga voldsomme sår og hudløshed. Suttebrikker er blevet min redning og mine vorter er så småt ved at tage form igen. nå men her lidt billeder af lillesøsterDer kommer også lige et par billeder af den store mave lige inden fødselRigtig go week alle sammen
Hej tøserså fik jeg endelig min com. til at virke og kan vise jer billeder af lillesøster Vigga som blev født hjemme i vores seng d 20 oktHun er så dejlig nem, spiser og sover. kun amningen har været en kamp pga voldsomme sår og hudløshed. Suttebrikker er blevet min redning og mine vorter er så småt ved at tage form igen. nå men her lidt billeder af lillesøsterDer kommer også lige et par billeder af den store mave lige inden fødselRigtig go week alle sammen
hvor er hun bare smuk . stort tillykke med hende
jeg glæder mig os til jeg bliver mor for 2
Hvor er hun skøn
Stort tillykke med hende - hvor er hun dog skøn!!!
Venlig hilsen Louise
louisehartmann.dk
Hold nu op hvor er hun bare dejlig!!! En rigtig lille lækkermås!!!
Hvor er hun yndig, stort tilykke
Super flot mave
Dejligt navn
Og ikke mindst en meget fin lille pige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128