Hvad skal i lave i weekenden ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

MortilCilas

Benjamins'mor skriver:

Ja, det er med at slappe af inden vi om snart rammer december.

Åh puha, det lige om lidt :O jeg fatter det ikke, jeg skal starte i skole den 01.12.11 og synes lige jeg var højgravid men det er snart 11 måneder siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

MortilCilas

Frk-Lotusblomst skriver:

Her til eftermiddag/aften skal jeg i IKEA. <3
Imorgen skal vi samle de nyindkøbte ting fra Ikea, gøre rent, male det nye kontor når maleren ahr tapeseret.
S'ndag skal jeg ud og se manden spille håndbold, indrette det nye kontor mens manden sætter skrivebordet op. Og så skal jeg sen eftermiddag til alle helgenes aftens hvor alle dem der døde i året blier råbt op, inkl, mi nmormor.

Erj det lyder som en dejlig weekend med planer, og hvor er det smukt med søndag! Håber du får en dejlig weekend

Anmeld

4. november 2011

MortilCilas

delimus skriver:

Min mand kommer hjem fra arbejde omkring spisetid. Han arbejder i Sverige, så vi ses kun i weekenderne  Så det glæder jeg mig til.
Her om ikke så længe, kommer en veninde og henter mig og så skal vi ud og hente en masse af hendes babyting, så vi kan komme lidt mere på plads til den store dag  

Ellers skal weekenden på med små projekter og hjemmehygge  

Åh, det er ikke meget i ses :O uh, ja det lige om lidt .. det bliver spændende

Anmeld

4. november 2011

Simon's moar <3

Cilas skriver:

Ja ren og skær nysgerrighed 

Jeg selv skal hygge med min søn idag, også da hans far er kaldt på job (vi er ikke sammen), skal jeg have sønnen hjemme hele dagen i morgen, skal muligvis til tøsehygge, og videre i byen, og det er store sager, da min søn på 10 måneder ALDRIG er blevet passet, så er spændt på hvordan jeg klare den

Lige nu sidder kæresten og jeg og ser tv.. Ved ikke hvad vi ellers skal lave. Vi har snakket om, om vi skal tage ud og få en juleøl senere..
Simon er på forlænget weekend ved farmand.. OG JEG SAVNER HAM HELT VILDT !! Og så har han mistet absolut yndlings (og hans første) bamse, så hvis den ikke bliver indleveret ved DSB (den er tabt i et tog), så tror jeg, at jeg skal ud og finde en ny bamse til Simon..
Så weekendes højdepunkt må være, at jeg skal hente og bringe mine forældre til min farmors fødselsdag i morgen  

Anmeld

4. november 2011

Frk-Lotusblomst

Cilas skriver:

Erj det lyder som en dejlig weekend med planer, og hvor er det smukt med søndag! Håber du får en dejlig weekend

Ja planer er der nok af. Det er min første friweekend i 3 uger så nu skal der ske noget.

Og jah, det bliver en smuk søndag aften.

Anmeld

4. november 2011

Benjamins'mor

Cilas skriver:

Åh puha, det lige om lidt :O jeg fatter det ikke, jeg skal starte i skole den 01.12.11 og synes lige jeg var højgravid men det er snart 11 måneder siden

Ja, tiden går utroligt stærkt.

Anmeld

4. november 2011

MLT

I morgen regner jeg med, at jeg vil tvinge manden med ind til byen, så vi kan få købt nogle julegaver, og så skal vi ellers bare hygge, efter en lang uge, hvor han er kommet sent hjem.. Søndag skal jeg arbejde fra 07.00-16.00, og derefter skal jeg vidst hjem og gøre klar til, at vi skal spille bingo banko - og selvfølgelig vinde!, og så skal vi se søndags film

Anmeld

5. november 2011

MetteMe

Cilas skriver:

Erj tillykke det skal nok blive spændende, håber dagen forløber uden problemer

Tak Nu er der ikke mange timer til det går løs Og håber også du får en god weekend!

Anmeld

5. november 2011

Mettefpigen

Cilas skriver:

Ja ren og skær nysgerrighed 

Jeg selv skal hygge med min søn idag, også da hans far er kaldt på job (vi er ikke sammen), skal jeg have sønnen hjemme hele dagen i morgen, skal muligvis til tøsehygge, og videre i byen, og det er store sager, da min søn på 10 måneder ALDRIG er blevet passet, så er spændt på hvordan jeg klare den

I går var det afslapning, og i dag skal Lukas og jeg besøge min mor  så må vi se om han er blevet for tung til hende  og i morgen skal vi besøge min far og lillesøster

Anmeld

5. november 2011

9510

Her skal mor og far til julefrokost mens ungerne er hos bedstemor og bedstefar

Glæder mig sindsygt meget til at komme ud og svinge lidt med rumpen, det sker ikke så tit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.