HJÆLP min datter har været sig i 5 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. november 2011

merle2010

det startede med 14 dages diarre og opkast, som lægen sagde bare var en mavevirus og man kunne ikke gøre noget...

så fik hun meget høj feber, og lægen sagde at det var endnu en virus, der var hun sløj i 14 dage også...

i mandags var hun så i vuggestue og blev fandme ringet hjem pågrund af diarre IGEN... nu har hun været hjemme hele ugen og har stadig diarre...

jeg bliver sindsyg, det er synd for hende og jeg kan ikke passe mit arbejde

hvad f....... skal jeg gøre.. de siger bare virus virus virus.... og vuggestuen nægter at tage hende hvis hun har lidt tynd mave...

jeg er ved at gå ud af mit gode skind og mangler lidt alenetid da jeg er nygravid og ekstremt dårlig.. åårhh hjælp mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Nettemor

opper den lige for dig..

syns ellers plejer at have en masse råd mod diarre men kan pt kun komme på ét og bortset fra det er jeg HELT blank!!

min svigermor siger at man skal give vand (eller saft) med en lille bitte smule kartoffelmel i. det smager forfaerdeligt men det binder maven

Anmeld

4. november 2011

merethe

Profilbillede for merethe

kiks er godt hvis man har diare

Anmeld

4. november 2011

Carina1977

merle2010 skriver:

det startede med 14 dages diarre og opkast, som lægen sagde bare var en mavevirus og man kunne ikke gøre noget...

så fik hun meget høj feber, og lægen sagde at det var endnu en virus, der var hun sløj i 14 dage også...

i mandags var hun så i vuggestue og blev fandme ringet hjem pågrund af diarre IGEN... nu har hun været hjemme hele ugen og har stadig diarre...

hvad f....... skal jeg gøre.. de siger bare virus virus virus.... og vuggestuen nægter at tage hende hvis hun har lidt tynd mave...

jeg er ved at gå ud af mit gode skind og mangler lidt alenetid da jeg er nygravid og ekstremt dårlig.. åårhh hjælp mig

Åhh hvor er det bare hårdt sådan noget. Man får også rigtig dårlig samvittighed overfor arbejdspladsen mens man samtidig har det enormt skidt over at sit barn skal have det så dårligt 

Du får lige et kram herfra 

Da min søn gik i vuggestue, var han også syg hele tiden....og jeg måtte blive hjemme med ham meget ofte. det var sådan at han var syg i 1 uge, kom i vuggestue i et par dage, syg i 1 uge osv. Nogen børn er bare rigtig meget modtagelig for alt muligt.

Det fortsatte på den her måde, indtil min søn var 3½ år, hvor han fik fjernet sine mandler. Inden da havde han fået dræn i begge ører, som havde afhjulpet det en smule, men slet ikke nok.

Men her er det jo så mave-virus i bøvler med, så hun har nok en meget sart mave 

Har i overvejet om der er noget hun ikke kan tåle?

Anmeld

4. november 2011

TaAsJu

Det med kartoffelmel har jeg prøvet.. og ad det smager dårligt, men det virker...

Jeg ville tage til lægen og banke i bordet.. det lyder altså noget mærkeligt at hun skal gå i så lang tid og være syg!!

Anmeld

4. november 2011

MortilCilas

Erj, din læge kan da ikke blive ed med at sige VIRUS. Og er da ikke normalt at hun bliver ved
Men en stor til dig og god bedring.
Jeg kender ingen ting til hvad der hjælper, men banan? Og kiks tror jeg er godt. Og masser af væske.

Jeg kender en der arbejded i en vuggestue, og nogle forældre blev ved at senge deres børn i vuggestue med diarre, og det endte med at de måtte lukke vuggestuen i 14 dage for at spritte alt af, så forstår dem godt.

Anmeld

4. november 2011

Klumpe-dumpe

merle2010 skriver:

er der taget afføringsprøve på din datter?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.