merle2010 skriver:
det startede med 14 dages diarre og opkast, som lægen sagde bare var en mavevirus og man kunne ikke gøre noget...
så fik hun meget høj feber, og lægen sagde at det var endnu en virus, der var hun sløj i 14 dage også...
i mandags var hun så i vuggestue og blev fandme ringet hjem pågrund af diarre IGEN... nu har hun været hjemme hele ugen og har stadig diarre...
jeg bliver sindsyg, det er synd for hende og jeg kan ikke passe mit arbejde
hvad f....... skal jeg gøre.. de siger bare virus virus virus.... og vuggestuen nægter at tage hende hvis hun har lidt tynd mave...
jeg er ved at gå ud af mit gode skind og mangler lidt alenetid da jeg er nygravid og ekstremt dårlig.. åårhh hjælp mig
Åhh hvor er det bare hårdt sådan noget. Man får også rigtig dårlig samvittighed overfor arbejdspladsen mens man samtidig har det enormt skidt over at sit barn skal have det så dårligt 
Du får lige et kram herfra 
Da min søn gik i vuggestue, var han også syg hele tiden....og jeg måtte blive hjemme med ham meget ofte. det var sådan at han var syg i 1 uge, kom i vuggestue i et par dage, syg i 1 uge osv. Nogen børn er bare rigtig meget modtagelig for alt muligt.
Det fortsatte på den her måde, indtil min søn var 3½ år, hvor han fik fjernet sine mandler. Inden da havde han fået dræn i begge ører, som havde afhjulpet det en smule, men slet ikke nok.
Men her er det jo så mave-virus i bøvler med, så hun har nok en meget sart mave 
Har i overvejet om der er noget hun ikke kan tåle?