Giflinjen har ringet tilbage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.437 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. november 2011

Mor til Frederic og Freya

... Og så længe han ikke kaster op er det okay...

Frederic bandit kom gående med 2 fotografi'er der havde hængt på han's værelse og spurgte ham hvor klister't der normalt sidder bag på var henne...

'Det har jeg slugt mor...'

Suk, 8 klumper klister ialt... Aner ikke om de er slugt i de små klumper eller hvad han har lavet... De er hverken på billederne eller vægen.

Ringed til giftlinjen og hende jeg snakked med vidste ikke det store om klæbemasse (elefantsnot) så hun ville lige tage fat i en læge og vende tilbage..

Så længe han ikke kaster op, burde det være okay. Han skal have rigeligt at drikke og gerne is, så det ikke blokere for hans spiserør og mave/tarm.

Pyh.. Godt han får aff pulver hver dag og så må vi se hvornår de/det kommer retur ud af den anden ende..

Er nok en ringe mor, for har afl ham i bh  - da jeg tænkte at det var meget lig tyggegummi... Først da jeg kom hjem at det slog mig det måske kunne være farligt... Har snakket med bh. der kan melde at han pt hygger sig - men at de nok skal få noget væske i ham og ellers ringe så snart der er en forandring..

Han var noget bleg da han vågned, men det er han ofte når han vågner og det var inden han havde slugt dem. Æv altså...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

2721

Øv en oplevelse søde. Men det lyder da til at der er tjek på det. Syntes ikke det er forkert du har sendt ham i bh når han nu jabde det fint nok. Men super godt at de vil holde ekstra øje med ham og sørge for at ja får nok ekstra væske
De små er eksperter i at få fat ting de ikke må bisser

Anmeld

4. november 2011

Happiness

Århh lille pus dog! Og NEJ du er ikke en ringe mor! Han har det helt sikkert bedst i børnehaven, for så opdager han ikke at du er bekymret! Og så kan han bare lege derudaf, uden at tænke mere på det

Klistret bliver sikkert afleveret i aften eller imorgen tidlig, og mere er der ikke i den sag  Ihvertfald ikke for Frederic

Ps. Og han vil sikkert ELSKE at få en masse is...

Anmeld

4. november 2011

Puslingen skriver:

Øv en oplevelse søde. Men det lyder da til at der er tjek på det. Syntes ikke det er forkert du har sendt ham i bh når han nu jabde det fint nok. Men super godt at de vil holde ekstra øje med ham og sørge for at ja får nok ekstra væske
De små er eksperter i at få fat ting de ikke må bisser

Ja det er bare så øv...

Alt andet farligt har altid været væk fra hans højde af, da vi i kosteskab og et ekstra skab med lås hængende i voksen højde, hvor alle de ting står i... Og alt til vaskemaskine er i overskab ude i bryggers, så havde ikke lige set det med elefant snotet..

Han har ofte rendt rundt med de billeder i hånden - kigget på og rendt rundt med dem og selv hængt dem op igen. Så hvor den ide kom fra at de skulle sluges aner jeg ikke...

Tak for kram...

Anmeld

4. november 2011

Happiness skriver:

Århh lille pus dog! Og NEJ du er ikke en ringe mor! Han har det helt sikkert bedst i børnehaven, for så opdager han ikke at du er bekymret! Og så kan han bare lege derudaf, uden at tænke mere på det

Klistret bliver sikkert afleveret i aften eller imorgen tidlig, og mere er der ikke i den sag  Ihvertfald ikke for Frederic

Ps. Og han vil sikkert ELSKE at få en masse is...

Det er nok meget rigtig..

Jo mere han bevæger sig, des mere gang kommer der vel også i system...

Det skal nog blive en sport at kigge puha igennem, da han er noget puha fikseret i forvejen. Hvis han sidder på potte, må vi ikke putte papir i den - da han lige skal se hvordan den ser ud...

Han vil ihvertfald få dem tilbudt..

Anmeld

4. november 2011

2721

Mor til Frederic skriver:

Ja det er bare så øv...

Alt andet farligt har altid været væk fra hans højde af, da vi i kosteskab og et ekstra skab med lås hængende i voksen højde, hvor alle de ting står i... Og alt til vaskemaskine er i overskab ude i bryggers, så havde ikke lige set det med elefant snotet..

Han har ofte rendt rundt med de billeder i hånden - kigget på og rendt rundt med dem og selv hængt dem op igen. Så hvor den ide kom fra at de skulle sluges aner jeg ikke...

Tak for kram...

Han har vel i en indskydelse tænkt at det skulle
Lige smages
Vores ting er også pakket godt væk og alligevel syntes jeg altid han får fingere i et eller andet, ikke at der nogensinde er sket noget endnu Men jeg har øjnene på stilke når vi er ude
Så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.