... Og så længe han ikke kaster op er det okay...
Frederic bandit kom gående med 2 fotografi'er der havde hængt på han's værelse og spurgte ham hvor klister't der normalt sidder bag på var henne...
'Det har jeg slugt mor...' 

Suk, 8 klumper klister ialt... Aner ikke om de er slugt i de små klumper eller hvad han har lavet... De er hverken på billederne eller vægen.
Ringed til giftlinjen og hende jeg snakked med vidste ikke det store om klæbemasse (elefantsnot) så hun ville lige tage fat i en læge og vende tilbage..
Så længe han ikke kaster op, burde det være okay. Han skal have rigeligt at drikke og gerne is, så det ikke blokere for hans spiserør og mave/tarm.
Pyh.. Godt han får aff pulver hver dag og så må vi se hvornår de/det kommer retur ud af den anden ende..
Er nok en ringe mor, for har afl ham i bh
- da jeg tænkte at det var meget lig tyggegummi... Først da jeg kom hjem at det slog mig det måske kunne være farligt... Har snakket med bh. der kan melde at han pt hygger sig - men at de nok skal få noget væske i ham og ellers ringe så snart der er en forandring..
Han var noget bleg da han vågned, men det er han ofte når han vågner og det var inden han havde slugt dem. Æv altså...
Anmeld