Han fik ny plads!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. november 2011

Sabsy

Jeg ved godt den anden tråd er anonym men står frem nu

Benjamin har efter lang tid i reserve pleje ENDELIG fået plads i en skøøøøn vuggestue

(Han skulle have været startet den 1.11.11, men da brevet var røget i den døde nabos postkasse fik vi de 14dage for sent, men de rykkede det til den)

Han starter allerede den 16 november - og det er en integreret inst., og en af Farum bedste Ååååååh jeg er så glad..

Og jeg har fået nyt job ca 10min fra hvor vi bor, mere i løn og bedre arbejdspolitik istedet for vejen til Helsingør.. Alt er bare perfekt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

4kløver

Stort tillykke til jer begge..

Anmeld

4. november 2011

MorEllen

Ej, tillykke med det Hvor lyder det bare godt med både vuggestuen og dit nye arbejde! Dejlig at gå en sådan god tid i møde!!

God weekend

Anmeld

4. november 2011

dpb

Ej, hvor lyder det bare skønt for jer Tillykke med at det hele bare falder ud som i ønsker det

Qnuz

Anmeld

4. november 2011

Sabsy

https://www.baby.dk/debat/138552pi1/boernerelateret /twinboys-el--andre-dper--.aspx

Hov glemte tråden, så er det måske nemmere at finde ud af

Og mange tak

Anmeld

4. november 2011

Sildefisk

Rigtig meget tillykke 

Er selv mor og pædagog, så ved hvor meget det betyder.

Men nu blir jeg lidt nysgerrig, du skriver det er en af farums bedste institutioner, hvad er det der gør den til det? (synes det er ret spændende da jeg jo selv er i faget)

Håber det er ok jeg spørger, ellers bare lad være og svare

Anmeld

4. november 2011

Sabsy

myr81 skriver:

Rigtig meget tillykke 

Er selv mor og pædagog, så ved hvor meget det betyder.

Men nu blir jeg lidt nysgerrig, du skriver det er en af farums bedste institutioner, hvad er det der gør den til det? (synes det er ret spændende da jeg jo selv er i faget)

Håber det er ok jeg spørger, ellers bare lad være og svare

Selvfølgelig må du spørge

Den ligger i udkanten af byen så det er et dejligt roligt område, de er meget udenfor, inst., er åben, lys og samtidig er det hele så børnevenlig, pædagogerne har et godt ry derude også arbejder de meget med at børn skal kunne samarbejde

Også er deb meget velkendt Ved ikke om det var det svar du ønskede, men skriver via tlf så den store roman bliver det ikke

Anmeld

4. november 2011

Sildefisk

Bubbes skriver:

Selvfølgelig må du spørge

Den ligger i udkanten af byen så det er et dejligt roligt område, de er meget udenfor, inst., er åben, lys og samtidig er det hele så børnevenlig, pædagogerne har et godt ry derude også arbejder de meget med at børn skal kunne samarbejde

Også er deb meget velkendt Ved ikke om det var det svar du ønskede, men skriver via tlf så den store roman bliver det ikke

Tusind tak for dit svar, spændende læsning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.