Rodbehandling :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. november 2011

Ellingsen

I dag går turen til tandlæge for at få afsluttet en rodbehandlig.

Jeg er ABSOLUT ikke fan af tandlæger, og tanken om at skal sidde i tandlægestolen i 1½ time giver mig myrekryb!!!!

Hvad skal i lave i dag. Håber jeres dag har noget lidt sjovere på programmet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Prinsessens'Mor<3

Ellingsen skriver:

Jeg er ABSOLUT ikke fan af tandlæger, og tanken om at skal sidde i tandlægestolen i 1½ time giver mig myrekryb!!!!

hm sidde og hygge, kæresten skal arbejde hele dagen, så ved egentlig ikke hvad mig og tøsen skal give os til

Anmeld

4. november 2011

maria87

Ellingsen skriver:

Øv - tandlæger , kan heller ikke lide dem , men det skal nok gå jo  tag noget musik i ørene og tænk på en masse rare ting imens du  sidder/ligger der... 

Idag er jeg i fuld gang med en masse ting, vi skal holde min søns fødselsdag hele weekenden, så her skal der bare knokles på med at handle ind og gaver og arrengere osv osv... 

Anmeld

6. november 2011

Ellingsen

maria87 skriver:

Øv - tandlæger , kan heller ikke lide dem , men det skal nok gå jo  tag noget musik i ørene og tænk på en masse rare ting imens du  sidder/ligger der... 

Idag er jeg i fuld gang med en masse ting, vi skal holde min søns fødselsdag hele weekenden, så her skal der bare knokles på med at handle ind og gaver og arrengere osv osv... 

Det lyder hyggeligt
Håber i får en dejlig fødselsdags weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.