Dåbskjole spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.298 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. november 2011

Anonym trådstarter

Ja, jeg har lige et spørgsmål som jeg håber nogen kan være behjælpelige med

Sagen er den at vi har en familie dåbskjole i familien som folk forventer at vi skal bruge, dog har jeg set mig varm på en virkelig smuk sag fra Lillys brudekjoler.

Før jeg dog melder ud at jeg gerne vil købe vores egen kjole så er jeg nødt til at være sikker på det med str. for alle dåbskjoler i Lilly kan kun fås i str 74 og 90.

Vores baby vil til dåben kun være 4 mdr. dvs. jeg er meget i tvivl om h*n vil kunne passe en str. 74.

Hvad mener i herinde som har børn selv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg synes, at det er rigtig hyggeligt når der er en familiedåbskjole som man kan bruge. Vi havde det desværre ikke. Jeg fik dog syet en af min brudekjole som nu er blevet familiedåbskjole.

Jeg ved ikke, hvad størrelse du skal købe - men de kan helt sikkert vejlede dig i forretningen. Vores er lavet til, at både en lille og lidt større kan bruge den. Begge vores børn var 5 mdr. da de blev døbt.

Anmeld

4. november 2011

GitteC78

Det er svært at sige, om str 74 vil passe dit barn, da det jo er så forskelligt fra barn til barn hvor store de er...

Min søn ville have svømmet i en str 74, da ha blev døbt, der var han næsten 4 mdr. og brugte kun str 62.

Men måske skulle du gå ned og kigge på kjolen og snakke med de ansatte i Lilly. Så kan du jo se kjolen og selv bedømme om kjolen vil passe.

Anmeld

4. november 2011

Chris86

Anonym skriver:

Ja, jeg har lige et spørgsmål som jeg håber nogen kan være behjælpelige med

Sagen er den at vi har en familie dåbskjole i familien som folk forventer at vi skal bruge, dog har jeg set mig varm på en virkelig smuk sag fra Lillys brudekjoler.

Før jeg dog melder ud at jeg gerne vil købe vores egen kjole så er jeg nødt til at være sikker på det med str. for alle dåbskjoler i Lilly kan kun fås i str 74 og 90.

Vores baby vil til dåben kun være 4 mdr. dvs. jeg er meget i tvivl om h*n vil kunne passe en str. 74.

Hvad mener i herinde som har børn selv?

Min datter ku som 6mdrs passe en 74.
MEN hendes dåbskjole (som er syet af min mor, familiestykke) kan passes af en på 3mdr eller 6, 7 eller 8 mdr for den sags skyld....
Måske den fra lilly kan passes i flere størrelser? Evt ring og hør dem ad?

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

Tak for alle svarene

Ja, jeg må hellere ringe til butikken og høre dem ad for at være sikker. Jeg synes nu også det er super hyggeligt med en familie dåbskjole men er bare ikke så vild med kjolen og den stil med alle de bånd på både arme, kys og rundt om maven. Synes det bliver for meget.

Men tak igen til jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.