Skånekost???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg vågnede nu her for en halv time siden, ved at min dreng på 4½ havde svinet sit undertøj og sig selv til med l...  han havde dårlig mave, og har åbenbart også haft det oppe ved hans farmor igår... han siger selv det er fordi han har spist pandekager hele dagen  nå, men jeg tænker lidt at han skal have noget skånekost imorgen, men hvad skal jeg give ham???

Hilsen en meget træt mor, der lige har brugt en halv time på at vaske dreng og toilet - og sat en vask over ved 60 grader, da det også var gået ud over sengetøjet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Sucker for love

Anonym skriver:

Jeg vågnede nu her for en halv time siden, ved at min dreng på 4½ havde svinet sit undertøj og sig selv til med l...  han havde dårlig mave, og har åbenbart også haft det oppe ved hans farmor igår... han siger selv det er fordi han har spist pandekager hele dagen  nå, men jeg tænker lidt at han skal have noget skånekost imorgen, men hvad skal jeg give ham???

Hilsen en meget træt mor, der lige har brugt en halv time på at vaske dreng og toilet - og sat en vask over ved 60 grader, da det også var gået ud over sengetøjet...

Puha - ved ikke hvad du kan give ham men ville ikke smutte igen ud et 

Anmeld

4. november 2011

K&S

Anonym skriver:

Håber din søn har det bedre nu  

Forslag til skånekost hvis du har brug for det en anden gang - jeg ville foreslå kogte ris, revet æble som er blevet brunt, ristet toastbrød

Anmeld

4. november 2011

sne190810

Hvis han er sej, og du kan få ham til det, så en halv presset citron et i glas .. Og så ellers værsegod  

Eller ville jeg give tørt/ristet brød og saftevand.

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Håber din søn har det bedre nu  

Forslag til skånekost hvis du har brug for det en anden gang - jeg ville foreslå kogte ris, revet æble som er blevet brunt, ristet toastbrød

Han har det bedre!!! Sammen med svigermor nåede vi frem til at det måtte være risikoen for at han havde slugt klorvand i svømmehallen i onsdags, og det at han for første gang i snart 14 dage spiste mere end et halvt stykke rugbrød i løbet af hans 6 timer i børnehave...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.