Anonym skriver:
Wow sikke dog et dejligt svar med en masse info jeg kan bruge!
Tak!
Og ja det er for at give lidt c-vitamin han er lidt snottet men det er egentlig det....
Ville bare gerne være lidt på forkant 
Jeg er også selv modstander af sukker i the og saftevand, så der kommer ikke noget i, mere, da han er begyndt at kunne drikke det uden... Har selvfølgelig prøvet fordi han har været syg, men der ville han have sukker i for at han ville drikke det og ja, når man er syg så må man gerne lidt.... 
Må han som syvmånders gerne få alm. the nu? Har altid tænkt at kamillietheen er så mild så den skadede i hvert fald ikke, men hvis sort the heller ikke skader ham nu, så vil jeg da til at give ham lidt af det, det lyder jo utrolig smart at der er lidt flour i 
TAK- for svaret 
Jeg synes du skal vente med den rigtige te til han er omkring et års tid, og give ham kamillete i stedet.
Desuden er der det gode ved kamille, at det indeholder en masse stoffer, som er godt for emunforsvaret, og det er godt for bebser (og alle andre) så de ikke så let fanger "ting og sager". 
Jeg vil da lige sige at rørsukker kan du med sindsro bruge, for det er et naturligt sukkerstof, som kan nedbrydes direkte, og det indeholder ikke en masse kemiske forbindelser, som sætter sig i fedlaget hos barnet.
Så hvor du ellers ville bruge honning, så brug rørsukker i stedet.

Anmeld