Kamillethe+honning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

Anonym trådstarter

ja det kunne det På mit honning står der faktisk også en advarsel om det.

Okay, jeg tænkte bare at det var en naturlig måde at søde theen lidt på og at der var en masse gode ting i når man er sådan lidt snottet og sådan.... Men ja, selvfølgelig, man skal jo vende sig til en masse ting når man er den størrelse som de er...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Anonym

lucas fik altså honning før han blev et år, og han har ikke taget skade af det..

ihvertfald ikke hvad jeg kan se..

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

lucas fik altså honning før han blev et år, og han har ikke taget skade af det..

ihvertfald ikke hvad jeg kan se..

Hvor meget før et år?

Anmeld

4. november 2011

lucas<3

Anonym skriver:

Hvor meget før et år?

ga ham en ½ teske måske lidt over. men det kunne han ihvertfald godt li.

Anmeld

4. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Wow sikke dog et dejligt svar med en masse info jeg kan bruge! Tak!

Og ja det er for at give lidt c-vitamin han er lidt snottet men det er egentlig det.... Ville bare gerne være lidt på forkant

Jeg er også selv modstander af sukker i the og saftevand, så der kommer ikke noget i, mere, da han er begyndt at kunne drikke det uden... Har selvfølgelig prøvet fordi han har været syg, men der ville han have sukker i for at han ville drikke det og ja, når man er syg så må man gerne lidt....

Må han som syvmånders gerne få alm. the nu? Har altid tænkt at kamillietheen er så mild så den skadede i hvert fald ikke, men hvis sort the heller ikke skader ham nu, så vil jeg da til at give ham lidt af det, det lyder jo utrolig smart at der er lidt flour i

TAK- for svaret

Jeg synes du skal vente med den rigtige te til han er omkring et års tid, og give ham kamillete i stedet.
Desuden er der det gode ved kamille, at det indeholder en masse stoffer, som er godt for emunforsvaret, og det er godt for bebser (og alle andre) så de ikke så let fanger "ting og sager".

Jeg vil da lige sige at rørsukker kan du med sindsro bruge, for det er et naturligt sukkerstof, som kan nedbrydes direkte, og det indeholder ikke en masse kemiske forbindelser, som sætter sig i fedlaget hos barnet.
Så hvor du ellers ville bruge honning, så brug rørsukker i stedet.

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jeg synes du skal vente med den rigtige te til han er omkring et års tid, og give ham kamillete i stedet.
Desuden er der det gode ved kamille, at det indeholder en masse stoffer, som er godt for emunforsvaret, og det er godt for bebser (og alle andre) så de ikke så let fanger "ting og sager".

Jeg vil da lige sige at rørsukker kan du med sindsro bruge, for det er et naturligt sukkerstof, som kan nedbrydes direkte, og det indeholder ikke en masse kemiske forbindelser, som sætter sig i fedlaget hos barnet.
Så hvor du ellers ville bruge honning, så brug rørsukker i stedet.

Det vil jeg gøre

Tak for råd!!  Det er derfor jeg elsker baby.dk så meget!

Anmeld

4. november 2011

FogL

Ellers så prøv med varm mælk i stedet  

Anmeld

4. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det vil jeg gøre

Tak for råd!!  Det er derfor jeg elsker baby.dk så meget!

Me too

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.