Hjælp til smugteste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.276 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. november 2011

Miss BananaHammock

Hvis det nu var - siger ikke jeg skal - men at jeg gerne ville smugteste, hvornår må jeg så?

Jeg er igang med IVF. 

Ægløsningssprøjte mandag d. 24/10

Ægudtagning onsdag d. 26/10

Ægopsætning fredag d. 28/10

Blodprøvefredag d. 11/11

Jeg ved jo at jeg skal vente mindst 12 dage for at ægløsnings sprøjten er ude, men betyder det så at jeg i princippet kan teste på Søndag? Ved godt at jeg godt kan udvikle graviditetshormob langsomt og derfor vil testen ikke være positiv, men sådan rent teoretisk HViS jeg nu ville teste før tid. 

Sybes virkelig der er længe til 11/11!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

LISBETH:-)

For at være helt sikker skulle du have testet allerede dagen efter du fik lagt æg op så ville du kunne se at den var postitiv så negativ og hvis den så bliver postitiv igen så BANKO:-)

Jeg tror jeg ville vente når nu du ikke har snydt helt fra start af:-)

Anmeld

4. november 2011

DK

Uanset hvad kan du vel teste 11.11 derhjemme om morgenen? Eller er det mig der tager helt fejl? 

Hvorfor prøver du ikke at teste i dag. Hvis den er positiv ved du det er den der sprøjte. Hvis den er negativ kan du måske regne med et positivt svar senere?

Anmeld

4. november 2011

madsenmor

Miss BananaHammock skriver:

Hvis det nu var - siger ikke jeg skal - men at jeg gerne ville smugteste, hvornår må jeg så?

Jeg er igang med IVF. 

Ægløsningssprøjte mandag d. 24/10

Ægudtagning onsdag d. 26/10

Ægopsætning fredag d. 28/10

Blodprøvefredag d. 11/11

Jeg ved jo at jeg skal vente mindst 12 dage for at ægløsnings sprøjten er ude, men betyder det så at jeg i princippet kan teste på Søndag? Ved godt at jeg godt kan udvikle graviditetshormob langsomt og derfor vil testen ikke være positiv, men sådan rent teoretisk HViS jeg nu ville teste før tid. 

Sybes virkelig der er længe til 11/11!!!!

jeg er jo kun et par dage i foran dig, fik æu den 21/10 æo den 24/10 testetet negativ den 26/10 og super positiv igen den 2/11 og skal have pb den 7/11

snakkede med min klinik 3/11 og her sagde de at æl sprøjten tager mellem 72 timer og 12 dage at forlade kroppen men da jeg jo testede negativ den 26 var min nok ude af kroppen... og at jeg allerede kan teste super positivt kunne godt tyde på at begge minne æg er blevet til spire... men det ved jeg jo først til scanningen...

så hvis du som jeg ender med at give efter for testmonstret ja så burde din æl sprøjte være ude af kroppen nu...

og lige meget hvad du vælger så  for at vi kommer vidre i terminsgruppen lige om snart

Anmeld

4. november 2011

Putomanen

Normalt ville man teste 14 dage efter ægløsning, så jeg tror at jeg ville smugteste 14 dage efter ÆU, hvilket må være 2 dage før BP.

Jeg  for dig, det er godt nok spændende

Anmeld

6. november 2011

Miss BananaHammock

Tak for jeres svar piger...

Jeg har indtil nu holdt mig fra at teste... men det er godt nok en hård omgang. Det ene øjeblik er jeg overbevist om at den er der og det næste øjeblik får jeg lidt maveknib som ved mens på vej også er jeg overbevist om at at den absolut ikke er der.... 

Det er godt nok en af de hårdeste prøvelser jeg har været udsat for længe... min psyke er helt rundt på gulvet! 

Anmeld

7. november 2011

Miss BananaHammock

Ja så faldte jeg i... testede her til morgen - BRAGENDE NEGATIV! Det var lidt som om at den grinede mig op i hovedet og sagde: Du får intet svar fra mig...! 

Øv - så faldt troede på positiv resultat da lige helt til jorden. For hvis jeg regner rigtigt, så burde jeg have ÆL ca. 2 dage efter sprøjten, hvilket så må være for 12 dage siden. Så jeg hare reelt "bare" testet 2 dage for tidligt, og burde jeg så ikke ha' haft positiv hvis jeg var gravid? 

Eller fungerer det anderledes når man er i behandling? Synes jeg har mange mens symptomer og ingen graviditets symptomer... øv øv! Lorte mandag!

Anmeld

7. november 2011

DK

Åhh Søde!!

Der er MANGE der først kan teste positivt når de er gået over tid!! Så tag det roligt. Det er jo derfor du skal ind til blodprøven, fordi det er DEN der præcist kan fortælle dig om du er gravid. Ellers var det jo ikke nødvendigt, så kunne alle jo bare selv teste derhjemme.

Det er kun d. 7 i dag, og du skal først have taget blodprøven d. 11. Det er der jo 4 dage til. Og dit hcg tal kan jo nå at stige meget på 4 dage! Du kan jo prøve at teste igen d. 11 om morgenen og se hvad den siger der?

Den kan sagtens være der!! Mist ikke modet! MANGE MANGE MANGE tester først efter 4+0. Jeg har en veninde der aldrig kan se det på en test før hun er 6+0! (Hun har to børn). Så den kan sagtens være god nok!!

Anmeld

7. november 2011

DK

Og selvfølgelig er det pisse træls!!!! En skøn positiv test i dag havde da været fantastisk!!! Men en positiv test om 4 dag vil også være vildt utroligt dejligt  Men jeg forstår at det er en lorte mandag i dag.

Anmeld

7. november 2011

Miss BananaHammock

DK skriver:

Åhh Søde!!

Der er MANGE der først kan teste positivt når de er gået over tid!! Så tag det roligt. Det er jo derfor du skal ind til blodprøven, fordi det er DEN der præcist kan fortælle dig om du er gravid. Ellers var det jo ikke nødvendigt, så kunne alle jo bare selv teste derhjemme.

Det er kun d. 7 i dag, og du skal først have taget blodprøven d. 11. Det er der jo 4 dage til. Og dit hcg tal kan jo nå at stige meget på 4 dage! Du kan jo prøve at teste igen d. 11 om morgenen og se hvad den siger der?

Den kan sagtens være der!! Mist ikke modet! MANGE MANGE MANGE tester først efter 4+0. Jeg har en veninde der aldrig kan se det på en test før hun er 6+0! (Hun har to børn). Så den kan sagtens være god nok!!

Ihhhh håber !!

Min søster har faktisk lige skrevet præcis det du også skrev - så håber I er nogle kloge kvinder! 

Tak for opmundringen..... så længe jeg ikke har fået min mens, så er der jo stadig håb! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.