Roser lige mig selv!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. november 2011

ano14316

YES YES YES!!!

Lillemanden har idag fået sit første hele måltid uden ammebrik!!

Jeg er så stolt og glad og lettet... 

Jeg kan nu godt forestille mig at vi når til et punkt hvor jeg ikke skal huske ammebrikker.. ikke skal vågne om natten fordi han vil have mad og så ikke have flere ammebrikker der er skoldet.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Frøken J.

ano14316 skriver:

YES YES YES!!!

Lillemanden har idag fået sit første hele måltid uden ammebrik!!

Jeg er så stolt og glad og lettet... 

Jeg kan nu godt forestille mig at vi når til et punkt hvor jeg ikke skal huske ammebrikker.. ikke skal vågne om natten fordi han vil have mad og så ikke have flere ammebrikker der er skoldet.. 

tillykke snyyyd! hvordan?? og hvorfor brugte du egentlig brikker?

Anmeld

3. november 2011

Leonora

Ihhhh hvor flot... Du er sej

Jeg sidder med samme tanker. Min pige er 14 dage idag og jeg blev hurtig hudløs på begge vorter samt 1 cm flænge over hver vorte.
Købte suttebrikker i sidste uge da jeg græd under hver amning. Nu er sårene næsten helet men frygter at tage brikken væk da jeg er bange for nye sår :-S

Jeg håber at om nogle dage jeg kan amme uden bryst kondom :-D

Anmeld

3. november 2011

maria_wlt

Lækkert 

Det er nu nemmere ja

Anmeld

3. november 2011

ano14316

Frøken J. skriver:

tillykke snyyyd! hvordan?? og hvorfor brugte du egentlig brikker?

bruger brikker fordi han skubber vorten ud med tungen og firdi sygeplejeskerne var lidt utålmodige..

jeg købte nogen meda brikker, for at have lidt flere.. og de er af super tynd silicone, dvs at lillemanden skal lægge tungen ned, eller klapper den bare sammen... og der har så hjulpet helt ekstremt meget... men vil så også sige, at fordi de er så tynde så følels det som om han stimulere meget bedre.. fremfor meleda(tror jeg de hedder) som er dem jeg fik på sygehuset, og så har jeg nogen avent, som jrg fik af en sød bruger herinde, men synes de niver lidt..

Anmeld

3. november 2011

ano14316

Leonora skriver:

Ihhhh hvor flot... Du er sej

Jeg sidder med samme tanker. Min pige er 14 dage idag og jeg blev hurtig hudløs på begge vorter samt 1 cm flænge over hver vorte.
Købte suttebrikker i sidste uge da jeg græd under hver amning. Nu er sårene næsten helet men frygter at tage brikken væk da jeg er bange for nye sår :-S

Jeg håber at om nogle dage jeg kan amme uden bryst kondom :-D

ævv hva.. kamen hvis man bare kan ind i mellem uden btik, så bliver brysterne vel hærdet stile og roligt.. 

Der er kun når vi har ro på han kan få fat uden brik, men vi træner..

Anmeld

3. november 2011

Frøken J.

ano14316 skriver:

bruger brikker fordi han skubber vorten ud med tungen og firdi sygeplejeskerne var lidt utålmodige..

jeg købte nogen meda brikker, for at have lidt flere.. og de er af super tynd silicone, dvs at lillemanden skal lægge tungen ned, eller klapper den bare sammen... og der har så hjulpet helt ekstremt meget... men vil så også sige, at fordi de er så tynde så følels det som om han stimulere meget bedre.. fremfor meleda(tror jeg de hedder) som er dem jeg fik på sygehuset, og så har jeg nogen avent, som jrg fik af en sød bruger herinde, men synes de niver lidt..

Jeg ved ikke om jeg kommer af med dem. Jeg har flade vorter, og det går jo ikke bare væk... Jeg bruger de der medela og er egentlig glad for dem

men super flot

Anmeld

3. november 2011

ano14316

Frøken J. skriver:

Jeg ved ikke om jeg kommer af med dem. Jeg har flade vorter, og det går jo ikke bare væk... Jeg bruger de der medela og er egentlig glad for dem

men super flot

Jeg har fa hørt at de ofte kan få suget flade vorter op.. 

om det er rigtigt ved jeg ikke.. Har du evt. prøvet en af de der trækpumper  http://www.babysam.dk/traekpumpetilbrystvorte-4902508168083

Kunne egentlig være jeg selv skulle prøve det, for han kan ikke rigtig få fat om mit højre bryst fa vorten ligesom er skrå på den eneside, så han glider af.. 

Medela er helt klart også de nemmeste jeg har.. når jeg bruger dem kommer han på lige med det samme. Og så tager det ham kun 10 min at spise.. her hvor jeg ammede uden tog det lidt over en halv time.. 

Men har du prøvet at tage brikken væk, når du ahr ammet lidt, så suger hun vel vorten op i brikken?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.