Ny kæreste og barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. november 2011

Anonym trådstarter

Hvornår vil I mene, det er legitimt at lade sin nye kæreste passe sit barn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

henh01

det er meget svært at svare på. Det kommer jo an på barnet. Jeg synes ikke man kan sætte en bestemt tid på hvornår det er ligitimt.

Du må følge dit hjerte og når du mener I er klar så vent et par mdr ekstra

Min kæreste mødte min datter da vi havde været kærester i 3 mdr, men jeg havde også kendt ham inden. I dag har vi et barn sammen og er blevet en hel familie

Anmeld

3. november 2011

DenLykkelige

Anonym skriver:

Hvornår vil I mene, det er legitimt at lade sin nye kæreste passe sit barn?

Når du stoler på at han kan Og selvfølgelig når bebs kan undvære dig

Anmeld

3. november 2011

MelikkazMoar

jeg passede min kærestes søn alene rimelig hurtigt.. for han var helt vild med mig.. så vi prøvede at jeg havde ham alene og det gik fint.. (der var han 2år) og efter mig og faderen havde været sammen få måneder havde jeg ham med hjem på weekend

Anmeld

3. november 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

det er meget svært at svare på. Det kommer jo an på barnet. Jeg synes ikke man kan sætte en bestemt tid på hvornår det er ligitimt.

Du må følge dit hjerte og når du mener I er klar så vent et par mdr ekstra

Min kæreste mødte min datter da vi havde været kærester i 3 mdr, men jeg havde også kendt ham inden. I dag har vi et barn sammen og er blevet en hel familie

Det er naturligvis rigtigt. Vi har kendt hinanden i 2½ år, men nu er venskabet blevet til mere end bare venskab. Min datter er 2 år

Anmeld

3. november 2011

henh01

jeg har misforstået dit indlæg - jeg troede det var hvornår det var ok at lade barnet møde sin kæreste

Jeg kan ikke engang huske hvor længe vi havde været kærester før han passede hende, hmmm... 1 år tror jeg og det var fordi jeg skulle op og træne tror jeg.

Anmeld

3. november 2011

Sucker for love

Anonym skriver:

Det er naturligvis rigtigt. Vi har kendt hinanden i 2½ år, men nu er venskabet blevet til mere end bare venskab. Min datter er 2 år

Stoler du på at han kan?

og har din datter og ham det godt sammen?

for så synes jeg godt du kan lade ham passe hende fra nu af, du har jo kendt ham siden før du fik hende går jeg ud fra eftersom du skriver du har kendt ham 2½ og hun er 2

Anmeld

4. november 2011

DK

Øhh... Jeg tror at Mikkel har passet Kirstine alene efter... bum bum... 3-4 mdr. Han flyttede næsten ind hos os fra dag et og det skal nok passe at de to har hygget sig hjemme mens jeg lige har været i Brugsen i 30 min. da der var gået de der 3-4 mdr. Kirstine forgudede Mikkel og han gad altid lege hule/læse bøger/lave perleplader eller lege frisør (trods han er skaldet). Så der var ingen problemer der. (Hun var 2 år da vi blev kærester og kan i dag ikke huske at han ikke altid har været der).

Dog vil jeg mene af respekt til den anden forældre der ikke ser barnet så ofte, at man må spørge dem først om de vil passe (hvis det er pasning med overnatning) såfremt at man inden for det første kæresteår. Altså så har faderen da fået buddet.

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Sucker for love skriver:

Stoler du på at han kan?

og har din datter og ham det godt sammen?

for så synes jeg godt du kan lade ham passe hende fra nu af, du har jo kendt ham siden før du fik hende går jeg ud fra eftersom du skriver du har kendt ham 2½ og hun er 2

Ja, jeg stoler fuldt og fast på ham og ja, vi har kendt hinanden inden min datter blev født

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

DK skriver:

Øhh... Jeg tror at Mikkel har passet Kirstine alene efter... bum bum... 3-4 mdr. Han flyttede næsten ind hos os fra dag et og det skal nok passe at de to har hygget sig hjemme mens jeg lige har været i Brugsen i 30 min. da der var gået de der 3-4 mdr. Kirstine forgudede Mikkel og han gad altid lege hule/læse bøger/lave perleplader eller lege frisør (trods han er skaldet). Så der var ingen problemer der. (Hun var 2 år da vi blev kærester og kan i dag ikke huske at han ikke altid har været der).

Dog vil jeg mene af respekt til den anden forældre der ikke ser barnet så ofte, at man må spørge dem først om de vil passe (hvis det er pasning med overnatning) såfremt at man inden for det første kæresteår. Altså så har faderen da fået buddet.

Hvor dejligt at høre Faderen ser kun sin datter hos os, da han ikke kan have hende til at overnatte, så på den front er der ingen problemer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.