Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvordan betaler jeg ind på en girokonto? Jeg har 7 cifre...
Nogle der kan hjælpe mig ? Jeg har ledt og ledt i netbank, kan slet ikke finde noget i Nordea...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
op
Jeg har Danske, og der mener jeg da at det står indenunder betal regning --> og så kan man vælge via girokort.
Noneother skriver: Jeg har Danske, og der mener jeg da at det står indenunder betal regning --> og så kan man vælge via girokort.
Okey... Jeg kan slet ikke finde det inde i nordea netbank...
Mira0911 skriver: Hvordan betaler jeg ind på en girokonto? Jeg har 7 cifre... Nogle der kan hjælpe mig ? Jeg har ledt og ledt i netbank, kan slet ikke finde noget i Nordea...
Jeg mener bare, du skal vælge alm. indbetalingskort (mener det er +71) og så kan du nøjes med at taste girokontonummeret i stedet for hele kontonummeret
Håber du finder det
Kortart 01 = giro. Tidligere kunne man bruge reg. 1199 foran et gironummer. Ellers kan du kontakte banken, som kan svare dig. Danske Bank har alle girokontiene i dag
K&S skriver: Jeg mener bare, du skal vælge alm. indbetalingskort (mener det er +71) og så kan du nøjes med at taste girokontonummeret i stedet for hele kontonummeret Håber du finder det
Kortart 71 kræver en ocrlinje og et kreditornummer. Det er ikke det samme som et gironummer
Okey... Det prøver jeg lige...
Philla skriver: Kortart 01 = giro. Tidligere kunne man bruge reg. 1199 foran et gironummer. Ellers kan du kontakte banken, som kan svare dig. Danske Bank har alle girokontiene i dag
Det er kun for danske bank eller?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128