Hjææææælp! Girokontonummer? Hvordan??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.383 visninger
18 svar
0 synes godt om
3. november 2011

Mira0911

Hvordan betaler jeg ind på en girokonto? Jeg har 7 cifre... 

Nogle der kan hjælpe mig ? Jeg har ledt og ledt i netbank, kan slet ikke finde noget i Nordea... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Mira0911

3. november 2011

Noneother

Jeg har Danske, og der mener jeg da at det står indenunder betal regning --> og så kan man vælge via girokort.

Anmeld

3. november 2011

Mira0911

Noneother skriver:

Jeg har Danske, og der mener jeg da at det står indenunder betal regning --> og så kan man vælge via girokort.

Okey... Jeg kan slet ikke finde det inde i nordea netbank... 

Anmeld

3. november 2011

K&S

Mira0911 skriver:

Hvordan betaler jeg ind på en girokonto? Jeg har 7 cifre... 

Nogle der kan hjælpe mig ? Jeg har ledt og ledt i netbank, kan slet ikke finde noget i Nordea... 

Jeg mener bare, du skal vælge alm. indbetalingskort (mener det er +71) og så kan du nøjes med at taste girokontonummeret i stedet for hele kontonummeret

Håber du finder det

Anmeld

3. november 2011

Philla

Kortart 01 = giro. Tidligere kunne man bruge reg. 1199 foran et gironummer. Ellers kan du kontakte banken, som kan svare dig. Danske Bank har alle girokontiene i dag 

Anmeld

3. november 2011

Philla

K&S skriver:

Jeg mener bare, du skal vælge alm. indbetalingskort (mener det er +71) og så kan du nøjes med at taste girokontonummeret i stedet for hele kontonummeret

Håber du finder det

Kortart 71 kræver en ocrlinje og et kreditornummer. Det er ikke det samme som et gironummer

Anmeld

3. november 2011

Mira0911

K&S skriver:

Håber du finder det

Okey... Det prøver jeg lige... 

Anmeld

3. november 2011

Mira0911

Philla skriver:

Kortart 01 = giro. Tidligere kunne man bruge reg. 1199 foran et gironummer. Ellers kan du kontakte banken, som kan svare dig. Danske Bank har alle girokontiene i dag 

Det er kun for danske bank eller? 

Anmeld

3. november 2011

Mira0911

Philla skriver:

Det er kun for danske bank eller? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.