Venner efter sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.544 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. november 2011

Anonym trådstarter

Hej derude... Ved ikke om I kan svare. Det er måske et lidt underligt spørgsmål. Har haft et "forhold" til en gift mand on/off 1 år, men det er stoppet fordi det blev for kompliceret. I bund og grund er det også noget hø at opbygge et forhold på baggrund af utroskab. anyway. Denne mand vil gerne have et venskab med mig - altså ikke en affære, men et venskab. Det virker underligt for mig, da han har mange følelser for mig og vil gerne have vi er der for hinanden.  Ville I stole på det og have det venskab? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Hej derude... Ved ikke om I kan svare. Det er måske et lidt underligt spørgsmål. Har haft et "forhold" til en gift mand on/off 1 år, men det er stoppet fordi det blev for kompliceret. I bund og grund er det også noget hø at opbygge et forhold på baggrund af utroskab. anyway. Denne mand vil gerne have et venskab med mig - altså ikke en affære, men et venskab. Det virker underligt for mig, da han har mange følelser for mig og vil gerne have vi er der for hinanden.  Ville I stole på det og have det venskab? 

Jeg taler af erfaring - lad være! Det kommer der intet godt ud af... TRO mig

Anmeld

3. november 2011

Anonym trådstarter

Okay.... Ville han alligevel mere??

Anmeld

3. november 2011

Sildefisk

Synes egentlig lidt selv du svarer

Han vil gerne være venner MEN

Han har følelser for dig+ I har haft et forhold der nu er afsluttet fordi det var KOMPLICERET

Jeg tror godt du kan gætte mit råd 

Anmeld

3. november 2011

Anonym trådstarter

Ja! Det der bare undrer mig er at han vil fortsætte et venskab.... Det er fint for mig, men kan han det?? Han var jo utro med mig.

Anmeld

3. november 2011

charlottekri

forestil dig at i blev venner og så skulle med hjem og møde konen  akavet af dimensioner!!!

Anmeld

4. november 2011

DK

Øhh... Han har jo tydeligvis ikke så mange følelser for dig, når han kun vil være venner? Altså så kan han jo ikke være madly in love...

Og du gider ikke være hans ven (og han gider nok helt ærligt heller ikke have dig til ven, altså jeg tror ikke han tænker på at nu skal du med hjem til rødvin og brætspil med konen). Jeg tænker at det er hans pæne måde langsomt at slå op med dig på. Han udfaser dig.

Det er der ikke noget at gøre ved, og sådan er "spillereglerne" når man vælger en gift mand (hvilket jeg synes er ENORMT dumt. Hvor er søstersolidariteten?).  Man må finde sig i at være nr. 2 når man er elskerinde. Og at det er de færreste mænd der rent faktisk går fra konen. For hvis de ville det, så var de nok gået INDEN de fik en langvarig affære.

Desværre. Jeg ved at dine følelser er reelle nok, og at du måske sidder tilbage med et knust hjerte. Det gør mig ondt.

Anmeld

4. november 2011

chael

Baagøe skriver:

Jeg taler af erfaring - lad være! Det kommer der intet godt ud af... TRO mig

Helt enig!! Lad være!!

*Camilla

Anmeld

9. november 2011

Pige2009

chael skriver:

Helt enig!! Lad være!!

*Camilla

Nemlig. Det kan kun gå hen og blive kompliceret...

Anmeld

9. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja selvfølgelig hvorfor ikke...men..igen...hvor meget kan man lige stole på en mand, der er gift og samtidigt ligger i med en anden, sådan objektivt set??

Nå jeg skal ikke dømme her..men ja..hvis man har noget af værdi, der kan lægge grunden til et godt venskab, hvorfor så ikke.
Jeg har aldrig selv rørt en anden kvindes mand, men jeg er til gengæld ven med alle mine x'er..og det synes jeg er dejligt..og også md nogle af x'ernes nye koner..så for mig kan man sagtens være nære venner selvom man ikke mere er kærester eller andet, der er jo en grund til, at man engang har været kærester ikke??

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.