Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Orrrr ha ... Og nu blir Oscar også snart et år ... Hvor er hun dejlig
Orrrr ha ...
Og nu blir Oscar også snart et år ...
Hvor er hun dejlig
Hooold nu op piger )) det er da dejligt at de blir større, og jeg har det da på samme me at tiden bare er fløjet afsted....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
fif skriver: Hooold nu op piger )) det er da dejligt at de blir større, og jeg har det da på samme me at tiden bare er fløjet afsted....
Ja men vores babyer er vææk
morethanperfect skriver: Ja men vores babyer er vææk
Ja, det har du ret i .. nu er det bare en stor Dreng/pige hehe... Så må I bare igang igen haha
Stort tillykke med prinsessen imorgen
Så bliver det også Cajsas tur
STORT tillykke med hende i morgen søde
fif skriver: Ja, det har du ret i .. nu er det bare en stor Dreng/pige hehe... Så må I bare igang igen haha
Det nemlig der den ligger .. Vi skal ikke ha flere børn .. Så derfor syns jeg det er lidt ærgerligt ...
morethanperfect skriver: Det nemlig der den ligger .. Vi skal ikke ha flere børn .. Så derfor syns jeg det er lidt ærgerligt ...
Nåh for sørensen.... Det har I allerede besluttet jer for! Må jeg spørge om, hvorfor I kun vil ha Oscar ?
fif skriver: Nåh for sørensen.... Det har I allerede besluttet jer for! Må jeg spørge om, hvorfor I kun vil ha Oscar ?
Fordi vi kun vil ha ham <3 ..
Og af personlige grunde .. Du kan skrive privat hvis du vil vide det
Vi skal heller ikke have flere, så..........
Min baaaaaabyyyyyyyy bliver en tumling imorgen
Babymor2010 skriver: Så bliver det også Cajsas tur STORT tillykke med hende i morgen søde
Tak!
Jeg skal til og igang med hendes fødselsdagskage, som vi skal ind og vække hende med imorgen.... Det er helt fantastisk, men samtidig så.. Ih altså
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128