Plugin Hjælp!:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. november 2011

Darling<3

Er der nogle herinde som har forstand på computer/plugin til afspilning af nutv??

Jeg har været inde og "rode" rundt i indstillingerne, men jeg kan ikke huske hvilke man skal have slået til og fra

Hjææææælp mig piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

FogL

Er der nogle herinde som har forstand på computer/plugin til afspilning af nutv??

Jeg har været inde og "rode" rundt i indstillingerne, men jeg kan ikke huske hvilke man skal have slået til og fra

Hjææææælp mig piger

Det kommer jo bla. an på hvilken browser du afspiller i. Jeg synes firefox er bedst til nutv. Har dog ikke abb. der mere, så kan ikke lige live-hjælpe, men kan prøve  

Anmeld

3. november 2011

Darling<3

ciepige skriver:

Det kommer jo bla. an på hvilken browser du afspiller i. Jeg synes firefox er bedst til nutv. Har dog ikke abb. der mere, så kan ikke lige live-hjælpe, men kan prøve  

Browser????? høhø... Hvad er det nu lige det er?

Jeg bruger Chrome, mit almindelige windoes virker ikke med nutv:/

Jeg kan ikke engang få boksen med login frem, så noget er der da galt... Håber du kan hjælpe.

Anmeld

3. november 2011

FogL

Honey<3 skriver:

Browser????? høhø... Hvad er det nu lige det er?

Jeg bruger Chrome, mit almindelige windoes virker ikke med nutv:/

Jeg kan ikke engang få boksen med login frem, så noget er der da galt... Håber du kan hjælpe.

Jamen en browser er der, hvor dit internet er Altså Internet Explorer, Chrome, Firefox, Safari (til mac)... Jeg kan ikke få det til at virke i chrome, og har aldrig kunnet. 

Download firefox her: 

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/ 

(bare rolig, det er ikke farligt, og mange bruger det!) 

Anmeld

3. november 2011

Darling<3

ciepige skriver:

Jamen en browser er der, hvor dit internet er Altså Internet Explorer, Chrome, Firefox, Safari (til mac)... Jeg kan ikke få det til at virke i chrome, og har aldrig kunnet. 

Download firefox her: 

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/ 

(bare rolig, det er ikke farligt, og mange bruger det!) 

Nu har jeg hentet firefox, men jeg kan ikke gennemfører den indstilling den ber mig om

Kan du finde ud af firefox?? For hvis det er, kan vi prøe over noget der hedder TeamWiewer Så styre du min computer..

Anmeld

3. november 2011

FogL

Honey<3 skriver:

Nu har jeg hentet firefox, men jeg kan ikke gennemfører den indstilling den ber mig om

Kan du finde ud af firefox?? For hvis det er, kan vi prøe over noget der hedder TeamWiewer Så styre du min computer..

Hmm, det lyder underligt. Det burde køre af sig selv.. Men kan godt lige kigge på det? Hvad gør jeg?  

Anmeld

3. november 2011

Darling<3

ciepige skriver:

Hmm, det lyder underligt. Det burde køre af sig selv.. Men kan godt lige kigge på det? Hvad gør jeg?  

Google - Teamviewer - start fuld proces - åbn - start

Så starter jeg mit op, og skriver mit ID som du skal indtaste og derefter en kode som du også skal indtaste - så skulle du gerne være på min computer

Anmeld

3. november 2011

Darling<3

ciepige skriver:

Hvor langt er du kommet ??

Anmeld

4. november 2011

FogL

Honey<3 skriver:

Hvor langt er du kommet ??

Jeg er jo 3 timer foran hernede, så kl blev pludselig mange Har du hittet ud af det?  

Anmeld

4. november 2011

Darling<3

ciepige skriver:

Jeg er jo 3 timer foran hernede, så kl blev pludselig mange Har du hittet ud af det?  

Her nede?? Hvor er du da henne? Nej jeg gik ikke løst problemet, super irriterende!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.