Anbefal en babyalarm :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. november 2011

lycly

Ja, vi har snakket om at anskaffe en babyalarm. Men aner ikke hvilken jeg skal købe. Har hørt flere sige at de havde købt en af de dyre, fordi de jo så regnede med at de var gode. Og det var de slet ikke, de endte med at købe nogle billige, eller bare almindelig walki-talkie med babyalarm funktion. Så jeg er forvirret!

Hvilken har I ? Er I glad for den? Fortæl gerne hvilket mærke og hvor den kan købes. Den må ikke være alt for avanceret og dyr!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Isabella_mor

jeg kan anbefale NEONATE. den er som de beskriver. ingen problemer der what so ever..  vi er rigtig glade for vores hvertfald

vi har denne

men denne ville kunne gøre det samme det eneste ved den er at der ikke er display til f.eks. temperatur.. som jeg syntes er en god ting at kunne se... 

Anmeld

3. november 2011

lycly

isabellamor skriver:

jeg kan anbefale NEONATE. den er som de beskriver. ingen problemer der what so ever..  vi er rigtig glade for vores hvertfald

vi har denne

men denne ville kunne gøre det samme det eneste ved den er at der ikke er display til f.eks. temperatur.. som jeg syntes er en god ting at kunne se... 

Tak Ja, det er da egentlg meget smart at man kan se temperatur  

Anmeld

3. november 2011

ModerNatur

Phillips SCD 505/00 er verdens bedste babyalarm!!! Mange af de dyrere babyalarmer (synes jeg) "skratter" når babyen siger noget.. Denne her går bare klokkeklart igennem.. Den er så sensitiv at man kan høre baby trækker vejret i den.. hehe.. Og hvis man synes det er lige vildt nok, så kan man bare skruge ned for sensitiviteten.. Den kan også en masse andet, men synes bare det er skønt at den er så klar i lyden.. Den koster 800 - vi købte den på tilbud i elgiganten til 500..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.