Nå efterhånden ved og være noget tid siden sidste opdatering fra os herhjemme.. Maja er nu 8 mdr, bliver 9 mdr om 10 dage, som tiden dog flyver afsted, og er slet ikke klar til at min lille baby skal ud til fremmede og passes, så kigger lidt efter muligheder for og kan blive hjemme og passe hende sselv.. 
Føler ikke jeg er klar til og stoppe vores hyggetid herhjemme, og tanken om alt det der kan ske og de historier jeg her har fået afvide, skræmmer mig lidt at min lille forsvarsløse baby skal igennem det.. Så jeg går med en drøm om hjemmegående husmor og passe mine egne børn, bare til børnehave aldren eller bare til de selv kan gå eller sige fra, hvis noget er som det ikke skal.. Altså hun har kun lige lært og sidde selv!!
hun er så lille, hun kan da ikke være klar.. 
Heheh nåh lidt hønemor er man vel??

Så fik jeg en ny sp på besøg idag, da hende den gamle ikke havde styr på noget som helst, og hun var rigtig sød, hun lavede den der boltest (staves), og Maja var så dygtig og bestod da det hele, hørte klokkerne, fulgte lyset og det hele..
Mors dygtige pige, og sikke hun er vokset, hun´vejer nu 7 kg og er 69 cm 

Nåh men som skrevet har hun lige lært og sidde, så kravlen o.l. er der ikke noget af endnu, hun vil bare ikke ligge på maven, men sp er optimistisk og siger at det kommer i hendes tempo, vi skal bare ikke give op.. 
Hun spiser alt, og hun gør det med glæde, og når hun har spist meget nogen gange sidder hun rigtig og slår mave, og det ser så sødt ud..
Og ja så har hun fundet ud af at man kan ryste påhovedt så det gør hun af alt hele tiden, og fundet en dejlig høj og skinger skrige lyd.. av ører 
Så er hun begyndt og sige 'mam mam mam' (mad) og 'bar bar bar' (tror vi er far) 
hm nå kan blive ved men tror også de fleste er stået af for længst, så stopper den her.. Men alt i alt går alt GODT!!! 

Hov og så TAK til alle jer der har hjulpet mig med råd og lignende angående og få hende til og sove om natten, hun sover nu efter jeg prøvede jeres råd af med hun godt må ligge selv så længe det "bare" er brok og ikke gråd, det gjorde hun et par gange i et par minutter hvor efter hun er faldet i søvn igen, og istedet for og tage hende op om natten, lader jeg hende ligger, og trøster hende nede i sengen og wupti, så sover hun videre, så TAK PIGER!!!
Nu spammer jeg jer lige med en masse af de nyeste billeder.. 
Billed 1: Majas første tur i Toys'R'us
Billed 2: Maja der sidder selv og klar til en gå tur
Billed 3: Maja læser
Billed 4: Majas rynke næse ansigt, ikke helt heldigt billed, men kan ikke lade være med og smile, mon blitzen var for skarp? 

Billed 5:Maja der står og hygger i sofaen
Billed 6: Far og Maja putter
Billed 7:Maja der lige er vågnet, hun ligger meget urolig lige inden hun skal sove og for sig tit lagt i stillinger hun ikke selv kan komme ud af igen 

Billed 8
e de skønne øjne
Maja spiser fars mobil etui
Billed 9: Maja efter aftensmad, på en PÆN dag 
Billed 10: Maja ude i bedstefar og bedstemors stald
Billed 11: og Maja der spiser good pizza