Taget fra fb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. november 2011

Sucker for love

Beskidte tallerkener viser at jeg sørger for mad til min familie, fulde skraldespande viser at jeg samler affald op efter dem, beskidte gulve viser at mine børn hygger sig, stakke af rent vasketøj viser at jeg sørger for rent tøj til min familie, et vådt badeværelse viser at jeg giver mine børn bad! Så næste gang du kommer uanmeldt ind i mit hus, så tænk en ekstra gang inden du dømmer!!! Hvis du kommer for at se mig, så kom bare ind, hvis du kommer for at se mit hus, så lav en aftale i forvejen. Hvis du er en forældre forstår du dette......

MON IKKE! :-D

- godt nok er Phillip ikke heelt så slem med det der med et vådt badeværelse, men det kan jeg da huske at jeg var 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Clisolka

3. november 2011

Sucker for love

Babymor2010 skriver:

Synes den er SÅ rigtig

Anmeld

3. november 2011

Clisolka

Sucker for love skriver:

Synes den er SÅ rigtig

Ja, den er perfekt! 

Anmeld

3. november 2011

Sucker for love

Babymor2010 skriver:

Ja, den er perfekt! 

Uden tvivl, der var en af min kærestes venner der kommenterede min og skrev: jeg siger stadigvæk dovenskab 

Og så skrev min kæreste bare: ...du skal da være velkommen til selv at prøve og se om det stadigvæk er dovenskab 

Anmeld

3. november 2011

Clisolka

Sucker for love skriver:

Uden tvivl, der var en af min kærestes venner der kommenterede min og skrev: jeg siger stadigvæk dovenskab 

Og så skrev min kæreste bare: ...du skal da være velkommen til selv at prøve og se om det stadigvæk er dovenskab 

Jeg har lige smidt den på min status på FB, så bliver det spændende at se hvilke kommentarer jeg får 

Anmeld

3. november 2011

Sucker for love

Babymor2010 skriver:

Jeg har lige smidt den på min status på FB, så bliver det spændende at se hvilke kommentarer jeg får 

Ja meget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.