Odder regnslag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

SukkerDronning

Nina Amelia skriver:

Vi har været igennem SÅ mange regnslag og Småfolks er bare genialt

Det har vi nemlig også og der ER altså ingen der kan slå småfolk, især fordi det er laver af sådan noget "regntøjs stof" og så er der jo en masse lækre æbler på

Jeg mener også at hullet er mindre i småfolks end i Tullsa, men vil ikke hænges op på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

SukkerDronning

Og nårh ja min erfaring er at hvis et regnslag er åndbart så er det ikke super vandtæt, der skal jo bare være et hul i, det kan de fint få luft igennem..

Jeg syntes at de åndbare regnslag fungere lidt som en teltdug

Anmeld

3. november 2011

MosterA

Tina&Martin skriver:

En god ide er også at fjerne regnslaget helt fra barnevognen så det ikke trækker ind og giver fugt pletter

Han er som regl ude og sove 2 gange om dagen og så står den bare ude når han lige er inde og få lidt mad, ellers tager jeg den ind hver dag og regnslaget af netop for at passe på min fine vogn 

Anmeld

3. november 2011

MosterA

Sirup skriver:

Det har vi nemlig også og der ER altså ingen der kan slå småfolk, især fordi det er laver af sådan noget "regntøjs stof" og så er der jo en masse lækre æbler på

Jeg mener også at hullet er mindre i småfolks end i Tullsa, men vil ikke hænges op på det

Åh jeg er nok bare mere til MEGET neutrale regnslag, jeg vil komme til at føle jeg går rundt med et cirkustelt 

Men man har jo hver sin smag 

Anmeld

3. november 2011

Maja_4000

Vi har Odders regnslag og det er det 3. vi prøver .. Det er det eneste som holder tørt !
Men det var jo ikke det du spurgte om Synes hullet passer fint .. Der er myggenet i .. Vi har en Odder vogn .. Ved ikke om det gør forskel (:

Anmeld

4. november 2011

2babygirls

MosterA skriver:

Han er som regl ude og sove 2 gange om dagen og så står den bare ude når han lige er inde og få lidt mad, ellers tager jeg den ind hver dag og regnslaget af netop for at passe på min fine vogn 

Vores er med ind hver gang men der dukkede to bitte små prikker op. Heldigvis var kalechen ved at travle op så vi fik en helt ny kasse, pyha.
Vi var på uheldige at købe en "mandags barnevogn"

Anmeld

4. november 2011

Christina.78

vi har dette

http://www.babysam.dk/barnevogne/regnslagm-m/regnslagtilbarnevognsort-7332213420027

og har ikke problemer med at vand render ind..går heller ikke i direkte lårtykke stråler..bruger det ved lidt mere end støvregn..ellers ikke da de kloge hoveder siger det ikke er godt for vognen at stå med i længere tid og hvis barnet ligger i og sover giver det dårlig luftcirkulation..faktisk det samme med myggenet men vi har allehelvedes mange myggenet så det bliver altså brugt her når tøzen sover..

http://www.sundhedsplejersken.dk/Familie/Artikler-om-familie2/Sund-familie/Varme-vaske-og-passende-temperatur/

Væk med bleen i varmen

Dit barn skal have luft - masser af luft. Så du vil opdage, at dit barn får det meget bedre, når det kan få frisk luft at trække vejret i, og der ikke er tæt og stillestående luft omkring det. Det kan også godt være tilfældet med et myggenet, som også er tæt at have over barnevognen. Er det i aftenskumringen, hvor temperaturen er nede på 18 - 20 grader og myggene svirrer, så er ideen god. Men er det høj sol og 25 grader, så er nettet med til at holde temperaturen oppe. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.