protien i urinen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. november 2011

mariah84

Har idag været ved jordemoder, nævnte for hende jeg konstant var meget træt, og kunne ingen ting lave uden jeg gik omkuld i sengen bagefter, hun sagde at det var normalt her sidst i graviditeten og pga vejret. men ved en urin prøve var der spor af protien, men hun sagde det var ingenting da mit blodtryk var fint.

Men jeg tænker nu, når der er protien i, så er det da tegn på svangerskabforgiftning er det ikke??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jo, det var i hvert fald det min JM sagde til mig sidst.

At hvis der var protein i urinen kunne det være et tegn på svangerskabssforgiftning, men det ville ikke nødvendigvis være det.

Anmeld

3. november 2011

Christina.78

http://www.apoteket.dk/Sygdomsleksikon/SygdommeEgenproduktion/svangerskabsforgiftning.aspx

jo proteinn i urin er en af symptomerne men ikke nødvendigvis det..

hvis du er utryg og ellers har en god og sød læge, vil de nok holde øje med dig videre i forløbet..

ellers nævne det igen og igen..

har været der to gange med svangerskabsforgiftning i svær og i mild grad..

noget der ikke er til at spøge med..

ved mig 1 gang fandt de kun ud af det ved at mit blodtryk var kanonhøjt og så proteinerne..og tilsidst dette trykken for brystet..

2 gang var de jo meget obs på mig så blev indlagt til aflastning senere i graviditet og holdt godt øje med..

Anmeld

7. november 2011

mariah84

ok skal på sygehuset på onsdag til ekstra scanning samt samtale med en speciel læge, da jeg i forvejen lider af en sjælden blodsygdom, som sætter mig i stor risi for at få blodpropper. (leiden faktor 5) så nævner jeg det for ham der. men i den forbindelse får jeg os daglig medicin som netop gør mit blodtryk ikke skulle stige så er alligvel lidt bekymret. Det er heldigvis en læge jeg er meget tryk ved og han er obs ved det mindste. i min første graviditet kløede åbenbart lidt på armen en dag da jeg var til krontrol, og han sendte mig straks til en blodprøve og det viste sig så at mine levertal var sky høje. så håber virkelig ikke der er komplekationer denne gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.