Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Åhh, det er bare en forfærdelig tid, hvor man hele tiden lægger mærke til alt hvad kroppen gør, og tankerne kører bare derud af.
Jeg for, at det er graviditetsmurren! Hvornår har du testdag?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
for dig
Kruse90 skriver: jeg krydserSådan havde jeg det også i mavsen inden jeg testede positiv og inden jeg fik en positiv blodprøve på klinikken
jeg krydserSådan havde jeg det også i mavsen inden jeg testede positiv og inden jeg fik en positiv blodprøve på klinikken
Please please lad det være det samme der sker for mig!!!!!
Går konstant og tjekker om mens er kommet!!!!Bliver snart skør
Tillykke med din lille spire!
Putomanen skriver: Åhh, det er bare en forfærdelig tid, hvor man hele tiden lægger mærke til alt hvad kroppen gør, og tankerne kører bare derud af. Jeg for, at det er graviditetsmurren! Hvornår har du testdag?
på søndag! Der er lææææææænge til
Nessie skriver: for dig
TUSIND TAK
Sørens skriver: på søndag! Der er lææææææænge til
JA, dagene går bare såååååååå langsomt...
Men jeg er sikker på, at du venter på noget godt
Putomanen skriver: JA, dagene går bare såååååååå langsomt... Men jeg er sikker på, at du venter på noget godt
Håber du har ret!
Tak
for at det er graviditet og ikke menses
Sørens skriver: Please please lad det være det samme der sker for mig!!!!! Går konstant og tjekker om mens er kommet!!!!Bliver snart skør Tillykke med din lille spire!
jeg kender det alt for godt.Jeg var også hele tiden sikker på at mens var kommet.Jeg krydser fortsat.Mange tak skal du have
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128