Gode råd søges! (Bider)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. november 2011

Talbutikken

Min datter på godt 7½ måned, er begyndt at bide når hun ammer.. Hun har bidt hul i begge vorter .. (hun har to tænder, i undermunden)

Når hun gør det siger jeg  NEJ! og tager hende fra! og har den indstilling at hvis det forsætter, ja så er det helt slut med amningen.
Men jeg ville være ked af at skulle gå den vej, så derfor søger jeg råd og erfaring herinde.. Så jeg evt. kunne få hende stoppet.

Det er kun til slut at hun bider, må jeg lige tilføje, kan det mon det kan være fordi hun bliver sur over at det ikke kommer hurtigt nok eller hun har fået tømt brystet? (hun har meget temperman)

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

GønskE

Talbutikken skriver:

Min datter på godt 7½ måned, er begyndt at bide når hun ammer.. Hun har bidt hul i begge vorter .. (hun har to tænder, i undermunden)

Når hun gør det siger jeg  NEJ! og tager hende fra! og har den indstilling at hvis det forsætter, ja så er det helt slut med amningen.
Men jeg ville være ked af at skulle gå den vej, så derfor søger jeg råd og erfaring herinde.. Så jeg evt. kunne få hende stoppet.

Det er kun til slut at hun bider, må jeg lige tilføje, kan det mon det kan være fordi hun bliver sur over at det ikke kommer hurtigt nok eller hun har fået tømt brystet? (hun har meget temperman)

På forhånd tak

jeg har ikke svar på det, men du får lige

kan slet ikke forestille mig hvor ondt det gør!

Anmeld

3. november 2011

Talbutikken

GønskE skriver:

jeg har ikke svar på det, men du får lige

kan slet ikke forestille mig hvor ondt det gør!

Tak

Anmeld

3. november 2011

raca

hun bider jo ikke for at genere dig eller være uartig eller..

men hyppige bid kan være tegne på væske på ørerne, tænder på vej, eller nylig fåede tænder.. eller bare forde hun kan.. alt skal jo afpøves..

jeg fjernede brystet fluks når de bad, ikke noget NEJ råb el. bare væk med patten også prøve igen næste gang de ønskede noget.. altså bare lige 2-3-5 min pause..

Anmeld

3. november 2011

Talbutikken

raca skriver:

hun bider jo ikke for at genere dig eller være uartig eller..

men hyppige bid kan være tegne på væske på ørerne, tænder på vej, eller nylig fåede tænder.. eller bare forde hun kan.. alt skal jo afpøves..

jeg fjernede brystet fluks når de bad, ikke noget NEJ råb el. bare væk med patten også prøve igen næste gang de ønskede noget.. altså bare lige 2-3-5 min pause..

Tak for svar

Ved godt hun ikke gør det for at være ond eller uartig for så meget tænker hun slet ikke endnu.. Det med at tage patten ud af munden er lidt svært at hun lukker mundt meget kraftigt og så hiver til. Av

Anmeld

3. november 2011

Talbutikken

Kan det virkelig være rigtigt at der ikke er andre derude som har noget erfaring at dele ud af

Anmeld

3. november 2011

SjeBets

har ikke den store erfaring, da min datter var 7 mdr bed hun mig også, så stoppede jeg med at amme, jeg gad ikke hun bed, altså hun bed et par gange og så stoppede jeg. Og der var ikke det store brok så tog det som tegn på det var nu 

Anmeld

3. november 2011

Noneother

Jeg har fået ad vide at man bare skal råbe AV lidt højt, når de gør det. Osse selvom de bli´r forskækkede.

Det virkede ret hurtigt her.

Anmeld

4. november 2011

Talbutikken

SjeBets skriver:

har ikke den store erfaring, da min datter var 7 mdr bed hun mig også, så stoppede jeg med at amme, jeg gad ikke hun bed, altså hun bed et par gange og så stoppede jeg. Og der var ikke det store brok så tog det som tegn på det var nu 

Overvejere også selv på det kraftigste at stoppe hvis hun forsætter

Anmeld

4. november 2011

Talbutikken

Noneother skriver:

Jeg har fået ad vide at man bare skal råbe AV lidt højt, når de gør det. Osse selvom de bli´r forskækkede.

Det virkede ret hurtigt her.

Det kunne være at jeg skulle prøve det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.