straffer mor efter pasning/institution

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
1 svar
1 synes godt om
3. november 2011

gonefishing

Hejsa. jeg har brug for et lille råd.

Jeg har en datter som 10 måneder og er startet i institution. Da min mand har ferie, har vi begge været der til at "køre hende ind".

Normalt når min mand ikke har ferie, arbejder han, mens jeg har været hjemme og passet vores datter, hun er derfor bevist om at far går om morgen og kommer hjem igen senere. Hvor jeg aldrig rigtig har gået fra hende. 

Men hun straffer mig efter vi for første gang skulle gå fra hende i institutionen, hun var meget ked af det og da vi kom igen, ville hun kun op til far mens hun ignorerede mig, dette bliver ved i flere timer! og det er meget tydeligt at hun ikke lytter til mig, vil op eller noget som helst, hun lægger mig total på is.

er dette meget normalt? er der andre der har prøvet det samme?

på forhånd mange tak!

mvh FLodkillingen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

katrineoerum

Ja det er normalt i hvertfald hjemme hos os. Min man arbejder hjemme og her der for hjemme om dagen og den har vores børn luret. Når han aflever dem om morgene bruger han meget tid med dem på legepladsen før han går og de ved godt at han skal hjem og derfor bliver de også ulykkelige når han går hvor i mod når jeg aflever dem så ved de godt at jeg tager på arbejde og så er der ingen problemer.

Ja de er ikke dumme de små :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.