Så er det i dag :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

Mor Christa

Toshiba skriver:

ihh tusind tak - du er sku ALTID SÅ DEJLIG med rosende ord med på vejen....

Må heller få prinsessen vækket og få overtøj på og kommer afsted.....

puuu ha

hihihih held og lykke, håber på en update

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Toshiba

Så fik vi været afsted, og børneklinikken fik set på hende ...

Heldigvis er hun som skrevet tidligere rykket ENORMT den sidste tid

Hun "bestod" alle alderssvarende teste... så motorik osv er fint fint...

Ang hendes adfærd ville de fra børneklinikken gerne snakke yderligere med min SP - samt snakke med dagpleje - så Liva inden for kort tid kan starte i DP med støtte :-) Som så betyder jeg også skal kort i dagpleje

De vil fra børneklinikken "stå til rådighed" de næste måneder - hvis der opstår (som der nok gør) ting "vi" (dagpleje og jeg) ikke ved hvordan vi skal takle - super at kunne få råd og vejledning.

Hun må ikke presses over hendes grænser (som mange ellers mente man "bare" skulle)

Er så lettet over det ser ud til hun bare er høj sensitiv

Anmeld

4. november 2011

Lone Jakobsen

Toshiba skriver:

Så fik vi været afsted, og børneklinikken fik set på hende ...

Heldigvis er hun som skrevet tidligere rykket ENORMT den sidste tid

Hun "bestod" alle alderssvarende teste... så motorik osv er fint fint...

Ang hendes adfærd ville de fra børneklinikken gerne snakke yderligere med min SP - samt snakke med dagpleje - så Liva inden for kort tid kan starte i DP med støtte :-) Som så betyder jeg også skal kort i dagpleje

De vil fra børneklinikken "stå til rådighed" de næste måneder - hvis der opstår (som der nok gør) ting "vi" (dagpleje og jeg) ikke ved hvordan vi skal takle - super at kunne få råd og vejledning.

Hun må ikke presses over hendes grænser (som mange ellers mente man "bare" skulle)

Er så lettet over det ser ud til hun bare er høj sensitiv

dejligt med en afklaring. kommer hun så til at tælle for 2 børn i dagplejen?

Anmeld

4. november 2011

Tin

Profilbillede for Tin
Toshiba skriver:

Ja så kom dagen....

I dag starter undersøgelserne op på min lille pige...

Er rystende nervøs - bange - ked af det - fortrøstningsfuld - og fuld af håb....

ET stort kaos af følelser - der ønsker klarhed - andre der ikke gør....

Kan godt mærke jeg mangler nogle at dele alle mine tanker med lige nu...

Om 1½ time starter ... måske starten på et HELT anderledes liv....

Jeg kan så godt følge dig. Har selv en dreng der ligenu er under udredning....Og faktisk lyder det som om at det kunne være med lidt det samme som din datter.

Vi har dog været der før, da vi også har en ældre dreng der er udredt, og har diagnosen Svær ADHD. Så jeg husker alt for godt den der følelse

Jeg følte mig som verdens dårligste mor, da jeg fuldte ham til udredning, han var 2 år dengang. Jeg var ret sikker på, at hans adfærd, helt sikkert måtte skyldes at jeg ikke var en god nok mor. Jeg havde det frygtelig, og faktisk blev diagnosen en lettelse, fordi vi så havde noget at arbejde ud fra. Vi havde et værktøj til at hjælpe ham bedst muligt.

Jeg forstår godt de blandede følelser du har, men hvor er det dejligt at I  endelig får noget hjælp

Anmeld

7. november 2011

Toshiba

Lone Jakobsen skriver:

dejligt med en afklaring. kommer hun så til at tælle for 2 børn i dagplejen?

jeg ved ikke så meget om dagplejestart osv endnu - vi skal 4 mennesker til møde på torsdag + dagplejemor..

Ihh det bliver SÅ spændende at se hvad Liva siger til dagplejemor + alle børnene - håber hun ikke bliver for ulykkelig.....

og at hun måååååske vil lege lidt med de andre børn

(meeen tror nu hun sidder klisteret fast på mig - men det er også ok - dét ér jo en hel ny verden for hende)

Anmeld

8. november 2011

Lone Jakobsen

Toshiba skriver:

jeg ved ikke så meget om dagplejestart osv endnu - vi skal 4 mennesker til møde på torsdag + dagplejemor..

Ihh det bliver SÅ spændende at se hvad Liva siger til dagplejemor + alle børnene - håber hun ikke bliver for ulykkelig.....

og at hun måååååske vil lege lidt med de andre børn

(meeen tror nu hun sidder klisteret fast på mig - men det er også ok - dét ér jo en hel ny verden for hende)

det lyder rigtigt godt  er sikker på at i sammen kan hjælpe hende så hun får den helt rigtige dagpleje opstart.

det kan sagtens være at hun sidder ved dig hele dagen, men hun skal nok begynde at bevæge sig væk fra dig så snart hun bliver tryg ved dagplejen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.