Av mit øre mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. november 2011

Jonatansmor

De sidste to aftner har drengen været en udfordring at putte. Han er fuldstændigt skeløjet kl 19, men når han kommer ind på sit værelse - GIDER han ikke sove.

Enten tester han, eller også har han et eller andet med øret.

Men - han tager sig ikke til øret, overhovedet og vil gerne sove og ligge på ryggen oppe ved DP. Skal det ikke være konstant, før det er et problem med ørene, eller kan det godt bare komme om aftenen?

Min umiddelbare tanke er at han har regnet ud at vi laver noget inde i stuen, når han er blevet puttet og nysgerrigheden vil gerne tilfredsstilles. Men tænk hvis jeg besluttede mig for det og så fandt ud af bagefter det var øret?!

Hvorfor det lige er øret jeg hæfter mig ved...... er fordi jeg har læst noget med at børn der har ondt i ørene, ikke vil ligge på ryggen... mmmmm... ved ikke hvad det er, det irriterer mig at jeg ikke kan finde løsningen og det duer bare ikke at han endnu en morgen ikke kan ruskes liv i og er fuldstændigt ødelagt inden dagen begynder...

Nogen tanker piger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Pikku Myy

Jeg fik at vide af vores ørelæge at når barnet har overtryk i ørerne går der noget tid fra barnet har lagt sig til det begynder at gøre ondt. Som jeg forstod det, vil de vågne efter et par timer og have rigtig ondt. Jeg ved ikke om det altid er sådan, men jeg synes vores ørelæge er rigtig fornuftig, og jeg stoler på hende.

Jeg skal så også sige at min søn har haft flere mellemørebetændelser hvor vi kun har opdaget det fordi vi gik til kontrol med ørerne, så hvis du tror din søn måske kan have mellemørebetændelse, skal du ikke udelukke det bare fordi det ikke er derfor han ikke vil ligge ned om aftenen...

Anmeld

3. november 2011

Jonatansmor

Pikku Myy skriver:

Jeg fik at vide af vores ørelæge at når barnet har overtryk i ørerne går der noget tid fra barnet har lagt sig til det begynder at gøre ondt. Som jeg forstod det, vil de vågne efter et par timer og have rigtig ondt. Jeg ved ikke om det altid er sådan, men jeg synes vores ørelæge er rigtig fornuftig, og jeg stoler på hende.

Jeg skal så også sige at min søn har haft flere mellemørebetændelser hvor vi kun har opdaget det fordi vi gik til kontrol med ørerne, så hvis du tror din søn måske kan have mellemørebetændelse, skal du ikke udelukke det bare fordi det ikke er derfor han ikke vil ligge ned om aftenen...

Der er ingen problemer når han først er faldet i søvn, sjældent er vi inde hos ham om natten og det er kun hvis han ikke kan finde sutten...

Jeg tror jeg ringer op til lægen, tak for erfaringerne

Anmeld

3. november 2011

Pikku Myy

Jonatansmor skriver:

Der er ingen problemer når han først er faldet i søvn, sjældent er vi inde hos ham om natten og det er kun hvis han ikke kan finde sutten...

Jeg tror jeg ringer op til lægen, tak for erfaringerne

Så lyder det ikke til at det er problemer med ørerne der gør at han ikke vil puttes. Du har nok ret i at han bare er nysgerrig  

Held og lykke!

Anmeld

3. november 2011

Ni-ko-li-ne

altså jeg skal ikke gøre mig klog på hvorvidt der er noget med din søns ører eller ej :-) jeg kan kun sige havd jeg selv havde gjort, jeg havde fået en tid ved en ørelæge for at få udryddet al tvivl...

der er jo ikke noget besværligt i det... og så er i på den sikre side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.