Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogle der har været til Halloween fester... Lad mig se nogle udklædninger... Mangler en smart ide til næste år... Men her er jeg spiderwoman...
Majbritt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
har ikke været til nogen fester, vil blot lige sige du ser super godt ud som altid
Janni. skriver: har ikke været til nogen fester, vil blot lige sige du ser super godt ud som altid
iiiihhhh hvor er du altså super sød... du får da lige mig til at vokse 10 cm----
twinboys skriver: Nogle der har været til Halloween fester... Lad mig se nogle udklædninger... Mangler en smart ide til næste år... Men her er jeg spiderwoman... Majbritt
Her er jeg sidste år til halloween .
twinboys skriver: iiiihhhh hvor er du altså super sød... du får da lige mig til at vokse 10 cm----
Altså jeg har jo sagt du skal rette dig op og smile til verdenen - ikke sådan gå og gemme dig bag dit smukke (pjuskede) røde hår
Misselbek skriver: Her er jeg sidste år til halloween .
piiiiift du er hot... nu sidder min babs og nutte ikke lige som dine efter 2 dejlige drenge på samme tid hang i dem... men måske jeg skulle få dem fikset... smiler
Har ikke været til noget i år, men for et par år siden så jeg sådan ud:
Janni. skriver: Altså jeg har jo sagt du skal rette dig op og smile til verdenen - ikke sådan gå og gemme dig bag dit smukke (pjuskede) røde hår
smiler jeg springer frem kan du se mig???
twinboys skriver: smiler jeg springer frem kan du se mig???
pudser lige glas øjnene..... øjeblik....
Nææh??? Hvor er du???
Kan se denne? Har du nu farvet hår igen igen? LOL
merichs skriver: Har ikke været til noget i år, men for et par år siden så jeg sådan ud:
waaauuuw... smiler jeg var djævel sidste år...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128