Babyer bag tremmer - kanal 4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. november 2011

hende-nanna

Er der nogen af jer der ser det lige nu?
Hvad synes I om det?

Jeg mener, at de som siger at barnet knytter sig til sin mor indenfor det første år har helt ret, men jeg tænker også om det er det bedste for barnet. Specielt med de mødre som har siddet inde flere gange. Men jeg tror faktisk det er godt for barnet, hvis det kan forblive med sin mor efter fængselstiden. 

Og så synes jeg det er vildt med hende som hende som er gravid med nummer otte. Hun fik først tvillinger som 11-årig. Hold da op det er tidlig. Og så et hold tvillinger igen som 17-årig. Siden da har hun fået to børn mere, med samme mand, som nu sidder i fængsel et andet sted - stakkels de børn! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

jydeinden

nannafrederiksen skriver:

Er der nogen af jer der ser det lige nu?
Hvad synes I om det?

Jeg mener, at de som siger at barnet knytter sig til sin mor indenfor det første år har helt ret, men jeg tænker også om det er det bedste for barnet. Specielt med de mødre som har siddet inde flere gange. Men jeg tror faktisk det er godt for barnet, hvis det kan forblive med sin mor efter fængselstiden. 

Og så synes jeg det er vildt med hende som hende som er gravid med nummer otte. Hun fik først tvillinger som 11-årig. Hold da op det er tidlig. Og så et hold tvillinger igen som 17-årig. Siden da har hun fået to børn mere, med samme mand, som nu sidder i fængsel et andet sted - stakkels de børn! 

ser det selv, og tænker at jeg tror det er meget godt for nogen af dem at de bliver taget fra deres mor.. jeg tror ikke at det er godt for børn at de ikke skal være med derinde, for tror ikke det er et spor sundt miljø at være i. 

Anmeld

3. november 2011

hende-nanna

jydeinden skriver:

ser det selv, og tænker at jeg tror det er meget godt for nogen af dem at de bliver taget fra deres mor.. jeg tror ikke at det er godt for børn at de ikke skal være med derinde, for tror ikke det er et spor sundt miljø at være i. 

Ja, nogle af de gravide virker ikke helt normale, og der er jo også noget galt når man ender i fængsel. Men jeg tror bestemt heller ikke miljøet er sundt at vokse op i, så tror også det er fint at der ikke er flere end de 10 pladser :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.