Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min søn bliver 4 mdr. på mandag, og i morges fik jeg øje på den første tand. Faktisk er der 2 på vej, men det er kun den højre der er brudt igennem gummen...Var lige ved at tude Min baby er ved at være stor!!!! Hvornår skal man begynde at børste den, og er der andre gode forholdsregler i forhold til de bisser?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zibi_84 skriver: Min søn bliver 4 mdr. på mandag, og i morges fik jeg øje på den første tand. Faktisk er der 2 på vej, men det er kun den højre der er brudt igennem gummen...Var lige ved at tude Min baby er ved at være stor!!!! Hvornår skal man begynde at børste den, og er der andre gode forholdsregler i forhold til de bisser?
Min dreng er også snart 4 månder, men og my good kan de ALLEREDE få tænder nu??? Uh troede faktisk der gik meget længere tid. Men jeg har hørt man skal bruge lidt tandpasta når den første tand kommer op...
Maja_4000 skriver: Vores tandlæge siger at man skal børste så snart man kan se en spids .. Og med (meget lidt) tandpasta .. Så det har vi gjort
Vores tandlæge siger at man skal børste så snart man kan se en spids .. Og med (meget lidt) tandpasta .. Så det har vi gjort
Super Så må jeg så småt i gang. Tak for svar
louisevl skriver: Min dreng er også snart 4 månder, men og my good kan de ALLEREDE få tænder nu??? Uh troede faktisk der gik meget længere tid. Men jeg har hørt man skal bruge lidt tandpasta når den første tand kommer op...
Ja det samme tænkte jeg da jeg fik øje på tanden No wounder at han har grædt de sidste par dage Så måske er det snart din søns tur til at få bisser
Uh frygter det godt nok, men håber da din dreng er ved at få det bedre igen
louisevl skriver: Uh frygter det godt nok, men håber da din dreng er ved at få det bedre igen
Det skal nok gå Det er heldigvis ikke alle der får feber
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128