hvor store er jeres på 3 md...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. november 2011

Alexander&Lærke

hej piger..

Hvor store var jeres ved 3 mds besøget af sp? Vores var her i forrige uge 4 dage før Lærke rundede 3 md og hun blev vejet og målt. 

Syntes bare hun er så lille i forhodl til de andre i min mødregr. Hun var nemlig kun 4,92 kg og 59,5 cm. (V fødsel 3516g og 51 cm) Mener de andre babyer er omkring 6-7 kilo.... Ved godt man ikke skal sammenligne og min søn var /er heller ikke den største, men er hun ikke lidt lille af hendes aldre? Vores sp har også skrvet i hendes journal at hun er begyndt at falde af hendes kurve!  Forstår ikke helt hvorfor de begge kan have gennemsnitlige fødsels dataer og så når de kommer ud så vokser de bare ikke ret meget....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Mor010711

Synes ikke det lyder helt forkert.

Min pige er lige knap 4 mdr og jeg vil gætte på at hun ligger på lige over 6 kilo. Helt gennemsnitlig. 

Anmeld

2. november 2011

Maja88

aprilla vejede 5,2 og var 61cm...

hendes fødselsvægt var 3350g og 50cm

Anmeld

2. november 2011

Maja88

Maja88 skriver:

da hun var 3 måneder

Anmeld

2. november 2011

ModerNatur

Celina blev 3 mdr. i søndags, og hun vejede 5,8 kg sidste mandag og var 61,5 cm lang.. Hun følger godt nok sin kurve fint, da hun kun var 49 lang og vejede 3280 g. da hun vlev født, men nogle børn er altså bare mindre end andre, lissom nogle er ENORMT store 

Selvfølgelig skal du da være obs på hun ikk taber sig, som vi alle skal, men så længe hun spiser godt, sover og ellers er glad så sku alt være i orden

Anmeld

2. november 2011

Happiness

Det er jo meget forskelligt. Hvis den var helt gal, havde sp vel gjort mere? Så tror ikke du skal være bekymret

Lukas var 65 lang og 6,2kg. Men han er ogs en stor dreng, han har sprunget en kurve over.

Anmeld

2. november 2011

Alexander&Lærke

Maja88 skriver:

Ja det er jo næsten det samme..... som lille lærke... så helt galt er det måske ikke...

Anmeld

2. november 2011

JustMe

Jeg kan ikke huske hendes mål, da hun var 3 mdr; men jeg ved at hun vejede 7 kg, da hun var 5 mdr, så 5 kg, da hun var 3 mdr passer sikkert meget fint Din datter lyder ikke lille af sin alder i mine øjne, men kan godt forstå at SP holder øje, når hun bryder sin egen kurve

Anmeld

2. november 2011

Maja88

Mette&Alexander skriver:

Ja det er jo næsten det samme..... som lille lærke... så helt galt er det måske ikke...

nej altså hun er jo ike jordens største,men hun er som hun skal være

Anmeld

3. november 2011

Alexander&Lærke

Happiness skriver:

Det er jo meget forskelligt. Hvis den var helt gal, havde sp vel gjort mere? Så tror ikke du skal være bekymret

Lukas var 65 lang og 6,2kg. Men han er ogs en stor dreng, han har sprunget en kurve over.

Jeg er heller ikke som sådan bekymret, men syntes bare hun virke lille i forhold til at andre på hendes alder, så skulle lige høre om der var andre med små str. men ja børn er forskellige og heldigvis er hun da for det meste en glad pige som smiler til fremmede og det er da et godt tegn.

Ja er sikker på at sp havde sagt noget mere hvis hun syntes hun var i underkanten.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.