ingen dåbskjoler ;O (til dem der kender kolding godt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.130 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. november 2011

Dianaaa

jeg var idag i kolding for at kigge på dåbskjole, vi var i babysam. i kære børn, i kolding stor center og alle mulige andre steder. men kunne bare ikke finde en dåbskjole nogen steder !  kan det virkelig passe er der slet ikke er nogen som helst steder hvor man kan købe dåbskjoler i kolding?, det ville jeg da syntes er meget mærkeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

AnneBJ

Dianaaa skriver:

jeg var idag i kolding for at kigge på dåbskjole, vi var i babysam. i kære børn, i kolding stor center og alle mulige andre steder. men kunne bare ikke finde en dåbskjole nogen steder !  kan det virkelig passe er der slet ikke er nogen som helst steder hvor man kan købe dåbskjoler i kolding?, det ville jeg da syntes er meget mærkeligt

Det eneste jeg lige kan komme i tanke om er Lilly i Vejle... Og så Gundtoft inde i storcentret.. 

Anmeld

2. november 2011

Dianaaa

AnneBJ skriver:

Det eneste jeg lige kan komme i tanke om er Lilly i Vejle... Og så Gundtoft inde i storcentret.. 

gundtoft har ikke , har været derinde

Anmeld

2. november 2011

cecilie1984

Dianaaa skriver:

lilly og panayotis i vejle

Anmeld

2. november 2011

AnneBJ

Dianaaa skriver:

gundtoft har ikke , har været derinde

Altså ejg ved bare at de forhandler lillys konfirmationskjoler - eller gjorde engang.. 

Anmeld

2. november 2011

Nessie

Nede i byen er der en syerske eller noget, den ligger på den lille gade ned til Klostergården (som jeg ikke kan huske hvad hedder). Hun har før haft dåbskjoler hængende i vinduet, det var måske et forsøg værd, at kigge derind?

Anmeld

2. november 2011

Taniakb

Du er liiiige et par dage for sent på den.. Jeg købte i sidste uge en dåbs kjole til 800 på lagersalg hos Lilly sat ned til 200..

Der var lagersalg i hele Oktober.

Anmeld

2. november 2011

AnneBJ

Nessie skriver:

Nede i byen er der en syerske eller noget, den ligger på den lille gade ned til Klostergården (som jeg ikke kan huske hvad hedder). Hun har før haft dåbskjoler hængende i vinduet, det var måske et forsøg værd, at kigge derind?

Det er da rigtigt!! Lille Brostræde måske?

Anmeld

3. november 2011

Nessie

AnneBJ skriver:

Det er da rigtigt!! Lille Brostræde måske?

Det lyder meget rigtigt. Den går ned fra Helligkorsgade, Pigernes Verden lå på hjørnet ved Helligkorsgade, og en cykelhandler i den anden ende

Anmeld

3. november 2011

Dianaaa

AnneBJ skriver:

Altså ejg ved bare at de forhandler lillys konfirmationskjoler - eller gjorde engang.. 

spurgte og hun sagde at det havde de ikke , så desværre. skal til vejle idag så det går skam nok. de har da ihvertfald  en lilly

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.