Grød...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. februar 2009

KarinaIda

Hej Alle sammen...

Jeg har en datter på snart 6 mdr, men hun vil simpelthen ikka have grød.. Hverken fra glas eller noget... Så vil jeg bare høre om nogen af jer har/har haft samme problem som mig.. Og hvad I gjorde ved det... Hun ville ligeledes heller ikke bruge sin sut, men den elsker hun dog nu....

Håber I kan hjælpe mig lidt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2009

fam.4xc

Øvelse gør mester.... Lad hende forsøge selv selv om det sviner... lad hende lege med det og prøv igen i morgen hvis ik hun gider idag... det skal nok komme...

Anmeld

10. februar 2009

Lykkelig Mor til 2

Hej...

Hadde samme problem med min sønn.Jeg blev bare ved med å prøve, ved å tilbude han grød, noen dager tok jeg pause.. Min sønn tar ikke sut eller flaske.. Nå er han 9mnd å spiser nesten alt.. Det skal nok komme..

Anmeld

10. februar 2009

A.

ja vi haft den samme problem..så vi hold pause og så spist han lidt igen og så ligepludseligt kun han ikke li den mere..og nu spiser han kun en slags grød nemlig kun den som man laver med kold vand(fra 8 mdr.) han kan vist ikke li grød så jeg kan ikke se noget problem i det vil han ikke spise det så sådan er det..

Anmeld

10. februar 2009

KarinaIda

Mange tak for jeres svar..... Jeg har prøvet flere gange med grød, hvor hun ikek villle have det. Så nu har jeg valgt og holde en pause med det til hun bliver lidt ældre... Men håber da det kommer.. Men hun er så også kommet til verden en måned for tidligt, og min SP mener det kan være det der er grund til hun ikek vil have grød, altså at hun simpelthen ikke er parat til det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.