Gave til dp mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. november 2011

regalprime

Hej alle i dejlige kvinder

Er der nogen der har en knald god ide til hvad man kan give sin dp mor i julegave???

Håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

NoName

Sjovt har tænkt på det samme... Og hvad med når dpmor har fødselsdag gør man noget der??
Hun køber jo gave til de små skal hun ikke have lidt tilbage igen?

Anmeld

2. november 2011

regalprime

noname skriver:

Sjovt har tænkt på det samme... Og hvad med når dpmor har fødselsdag gør man noget der??
Hun køber jo gave til de små skal hun ikke have lidt tilbage igen?

Det er jo lige det jeg også mener. Og hun gør jo så meget for vores små poder Er du hjemme søndag formiddag til en kop kaffe og leg?

Anmeld

2. november 2011

SussieThyssen

regalprime skriver:

Hej alle i dejlige kvinder

Er der nogen der har en knald god ide til hvad man kan give sin dp mor i julegave???

Håber i kan hjælpe

Der er da uendelige muligheder..et gavekort til Matas..en duft..en sød natkjole.
En T-shirt med tryk hvor der fx står: Verdens bedste DP, en købmandskurv med lidt lækkert. Et sødt forklæde med grydelapper, et smykke, et pænt tørklæde..brevpapir, en kuglepen med navn.

Man kan også slå sig sammen med de andre forældre og lave en kollage med billeder og klip af alle ungerne.

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. november 2011

Stumpen

Vores første dp-mor fik ikke fødselsdagsgave, men dog julegave, men vi "kendte" hende ikke, så det var så svært!!

Vores nuværende dp-mor læser krimier som jeg..

Sidste år 1. dec gav jeg hende en juledekoration

Sidste år til jul gav vi hende et krus "verdens bedste dagplejemor" og 2,5 kg quality street chokolader til hele familien

Da hun fyldte år fik hun to bøger af Peter James

Da de måtte aflive deres hund gennem mange år købte jeg jeg et lille fad dekoreret med orange lys og orange pynt. (min datter spiser med det orange plastik service deroppe og får tørret mund med den karklud med orange strop)

I år til jul regner jeg med at købe nogle bøger til hende, der er sindsyge spændende...

Anmeld

2. november 2011

Nettemor

SussieThyssen skriver:

Der er da uendelige muligheder..et gavekort til Matas..en duft..en sød natkjole.
En T-shirt med tryk hvor der fx står: Verdens bedste DP, en købmandskurv med lidt lækkert. Et sødt forklæde med grydelapper, et smykke, et pænt tørklæde..brevpapir, en kuglepen med navn.

Man kan også slå sig sammen med de andre forældre og lave en kollage med billeder og klip af alle ungerne.

Kærligst
Sussie

hvor har du bare mange gode ideer! Tak

Anmeld

2. november 2011

SussieThyssen

nettemor skriver:

hvor har du bare mange gode ideer! Tak

Det var så lidt

Anmeld

2. november 2011

Maja88

ej nu vil jeg ikke skrive hvad jeg giver DP mor i gave da hun er herinde...

men nu kan jeg da gudhjælpe mig da lige se hun har fødselsdag den 21 dec. så nu er jeg faktisk blank,,hvad giver vi der

Anmeld

2. november 2011

regalprime

Tak til jer alle for alle jeres gode svar Der var da nogen ting der kunne blive til noget

Anmeld

2. november 2011

Mussen2

Super god ide med at give dekorationen d. 1 december, den bruger jeg også til min mormor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.