praktisk mælkepakker - hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. november 2011

ano14316

Da jeg bruger suttebrik, malker jeg ud ca. en gang i døgnet for at være sikker på at mælkeproduktionen ikke falder. 

Den mælk jeg malker ud gemmer jeg i fryseren, men i hvor store portioner vil det være praktisk at fryse dem ned i, altså til senere brug?

Knus Ronja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

ano14316

ano14316 skriver:

Da jeg bruger suttebrik, malker jeg ud ca. en gang i døgnet for at være sikker på at mælkeproduktionen ikke falder. 

Den mælk jeg malker ud gemmer jeg i fryseren, men i hvor store portioner vil det være praktisk at fryse dem ned i, altså til senere brug?

Knus Ronja

ihh de forsvinder hurtigt.. 

Anmeld

2. november 2011

ano14316

Prøver lige igen..

altså spørgsmålet lyder.. hvilken portion mælk bruger man mest..  

Anmeld

2. november 2011

Ka+Ma=Be

ano14316 skriver:

Knus Ronja

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men ville lige oppe den for dig, så andre kan hjælpe

Anmeld

13. november 2011

bvk

Jeg synes 50 ml er en god størrelse, da det passer med den mængde der skal bruges til f.eks. at lave en portion risgrød.

Og sikke nemt der er at hive en portion mælk op af fryseren og bare putte den i grøden. (Jeg synes det blive meget besværligt når man skal lave det med NAN pulver)

Og husk at mælken kan fryses ned i almindelige fryseposer - de er sterile, så det er bare at huske at skrive dato på, da mælken "Kun" kan holde 6 mdr. i fryseren.

Anmeld

13. november 2011

ano14316

bvk skriver:

Jeg synes 50 ml er en god størrelse, da det passer med den mængde der skal bruges til f.eks. at lave en portion risgrød.

Og sikke nemt der er at hive en portion mælk op af fryseren og bare putte den i grøden. (Jeg synes det blive meget besværligt når man skal lave det med NAN pulver)

Og husk at mælken kan fryses ned i almindelige fryseposer - de er sterile, så det er bare at huske at skrive dato på, da mælken "Kun" kan holde 6 mdr. i fryseren.

Ej 1000 tak for svar.. ligepræcis sådan et råd jeg ledte efter.. !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.