Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bubbes skriver: Jeeeeg eeeeelsker den kanal!! Især Cake Boss, CupCake Sisters og Chokoladehuset, nøøj hvor er de kreative Synes også To Fat At Fiftheen er spænende..Alt i alt jeg synes bare det er en fed kanal!!Btw der er Cake Boss nu
Jeeeeg eeeeelsker den kanal!! Især Cake Boss, CupCake Sisters og Chokoladehuset, nøøj hvor er de kreative Synes også To Fat At Fiftheen er spænende..Alt i alt jeg synes bare det er en fed kanal!!Btw der er Cake Boss nu
Hmm. Hvad er TLC? Lyder som en fantastisk kanal
Baagøe skriver: Hmm. Hvad er TLC? Lyder som en fantastisk kanal
Bubbes skriver: Det er en helt ny kanal i YouSees tv pakke Elsker den!Ved ikke om andre tv udbydere har den :/
Det er en helt ny kanal i YouSees tv pakke Elsker den!Ved ikke om andre tv udbydere har den :/
Nåå, You See. Har lige pt. ingen pakke, da jeg lige har købt hus, men jeg må hellere ringe imorgen Kan man få You See uanset hvad antenneforening, man tilhører? Hvad koster det?
Baagøe skriver: Nåå, You See. Har lige pt. ingen pakke, da jeg lige har købt hus, men jeg må hellere ringe imorgen Kan man få You See uanset hvad antenneforening, man tilhører? Hvad koster det?
Bubbes skriver: Vi giver 1300 i kvartalet for 20/20mbit og Yousee Plus mellempakkr Ca. 40 kanaler Der er også sådan noget bolig indretning og bryllupskjole program Som Ole vil ha sagt det IIIIIIIIII LOOOOOOOOVE IIIIIIT!
Vi giver 1300 i kvartalet for 20/20mbit og Yousee Plus mellempakkr Ca. 40 kanaler Der er også sådan noget bolig indretning og bryllupskjole program Som Ole vil ha sagt det IIIIIIIIII LOOOOOOOOVE IIIIIIT!
Det var da en slat kanaler Men over 5000 kr. om året for TV, vil jeg ikke give
Bubbes skriver: Mht antennefor., tror jeg det er lige meget
Mht antennefor., tror jeg det er lige meget
Ok. Tak
Baagøe skriver: Det var da en slat kanaler Men over 5000 kr. om året for TV, vil jeg ikke give
Ja den elsker jeg også og så onsdag kl 21kommer en program om fødsler og fra d 16 nov starter nye afsnit af Kate plus 8
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128