Bruger dit barn briller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. november 2011

sofie-journalist

Jeg søger en familie, der har et barn på mellem 2 og 6 år, der har briller. Det er til en artikel om, hvilke tegn man skal holde øje med, hvis ens barn måske har brug for briller. Du skal fortælle om, hvordan I opdagede det, og hvordan du havde det med, at dit barn skulle have briller. Og du skal være villig til at sende et par billeder fra familiealbummet, hvor den lille har briller på  
Det er til et landsdækkende forældremagasin.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

sofie-journalist

Er der virkelig ingen herinde med børn, der har briller (og som har lyst til at fortælle om det)?

Min egen dreng på 20 måneder har briller, så jeg ved godt selv, hvordan det er, og hvad man skal holde øje med. Jeg kan dog selvfølgelig ikke bruge mig selv, og så er han heller ikke gammel nok. Men interessant er det under alle omstændigheder at høre andre mødre fortælle om, hvordan de opdagede, at deres barn skulle have briller - og hvad de følte. Jeg tudede i et par dage, fordi jeg simpelthen ikke kunne forlige mig med det - men så blev jeg bare glad for, at det blev opdaget tidligt. Det gør hverdagen lidt mere besværlig engang imellem, men er efterhånden bare blevet en vanesag 

Anmeld

3. november 2011

Bellinda89

sofie-journalist skriver:

Jeg søger en familie, der har et barn på mellem 2 og 6 år, der har briller. Det er til en artikel om, hvilke tegn man skal holde øje med, hvis ens barn måske har brug for briller. Du skal fortælle om, hvordan I opdagede det, og hvordan du havde det med, at dit barn skulle have briller. Og du skal være villig til at sende et par billeder fra familiealbummet, hvor den lille har briller på  

Jo min datter på snart 2 år bruger briller

Og det har hun gjort i 3 uger nu

Anmeld

3. november 2011

Bellinda89

sofie-journalist skriver:

Hov læste ikke hele indlægget

Er ikke intre , at sende billeder , eller komme i en artikel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.