Vis et billede eller tusind (billedtråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

DK

Sofia skriver:

Et billede med et smil jeg ikke kan modstå

Århhh hvor er han blevet stor Jeg synes han er begyndt at ligne Morten mere? Bare med lidt mindre hår og lidt mere tykke kinde

Jeg glæder mig til at se ham i aften!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

DK

Mettemus skriver:

Sikke et dejligt billede af jer - hvor bliver han bare lynhurtigt stor? Men det gør de måske? Har jeg hørt? Hvor MÆRKELIGT at min stadig er en lille bitte baby på 3100 g og 50 cm?

Men her er så Laurits - 10 mdr om tre dage. Lidt blandede billeder fra legepladsen, af Laurits som rydder op i køkkenskufferne, et hvor han selv har spist makrel og er "så stoooor"

Ejjj han er nu lækker, den Laurits. Præcis som vi forestillede os dengang på globen. Så lige en anden lille pige, Rose, i denne tråd der også var en smuuuuk lille blanding. Hmm... Mon Mikkel bliver meget mistænksom hvis vi får en lille skævøjet til den treer vi ikke skal have? De er altså bare så dejlige!

Anmeld

4. november 2011

DK

Tutter skriver:

Altså nu har jeg jo ingen babymus og vise (endnu)

Men så får I da noget andet

Billede 1: Taget på et krydstogt mellem USA og Bahams, i samme sekund som vi fik af vide at MJ var død!

Billede 2: Mig, fordi jeg synes det er et pisse godt billede

Billede 3+4: Fordi jeg er så F*cking stolt af mig selv!

Arhhh jeg er OGSÅ stolt af dig. Du er bare så mega mega mega sej!!

Du går efter det du vil og du når det! Sådan skal det være!!

Anmeld

4. november 2011

Sofia

DK skriver:

Århhh hvor er han blevet stor Jeg synes han er begyndt at ligne Morten mere? Bare med lidt mindre hår og lidt mere tykke kinde

Jeg glæder mig til at se ham i aften!

Knus

Jeg kan ikke helt vurdere hvem han ligner, men tykke kinder har han i hvert fald

Glæææææder mig til I kommer

Anmeld

4. november 2011

Mettemus

DK skriver:

Ejjj han er nu lækker, den Laurits. Præcis som vi forestillede os dengang på globen. Så lige en anden lille pige, Rose, i denne tråd der også var en smuuuuk lille blanding. Hmm... Mon Mikkel bliver meget mistænksom hvis vi får en lille skævøjet til den treer vi ikke skal have? De er altså bare så dejlige!

Tak, tak ja en lækker lille skævøjet sag! Sådan en skal i da også ha! Tror overhovedet ikke Mikkel vil undre sig. Mænd kan ikke (eller i hvert fald ikke dem jeg kender) se hvem børn ligner alligvel, så mon ikke det kan æade sig gøre at bilde mikkel ind at de store brune øjne og kulsorte hår alt sammen er noget barnet har fra ham?

Anmeld

4. november 2011

Kvist

Jeg vil da også lige være med..

De første to er af min elskede Albert og Aiko, det sidste lige lidt nostalgi, mig og min storesøster..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. november 2011

DK

Ihh Kitty... Det er da ikke kun Boas der er sket noget med... Jeg synes du ser så tynd ud i ansigtet! Rasler kg. af hjemme hos dig? Looking good!!!

Oggg jeg afstår jo aldrig fra enhver billedspam mulighed, så her er nogen af de nyeste af Kirstine og Richard.

De fleste er fra efterårsferien hos mine forældre i Hals.

(Ejjjj jeg kan så overhovedet ikke vælge... I får bare alle...) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. november 2011

DK

Mettemus skriver:

Tak, tak ja en lækker lille skævøjet sag! Sådan en skal i da også ha! Tror overhovedet ikke Mikkel vil undre sig. Mænd kan ikke (eller i hvert fald ikke dem jeg kender) se hvem børn ligner alligvel, så mon ikke det kan æade sig gøre at bilde mikkel ind at de store brune øjne og kulsorte hår alt sammen er noget barnet har fra ham?

Nej vel?? Altså jeg kan jo bare sige at Kirstine og Richard har blå øjne efter mig, så de brune øjne kan jo KUN komme fra Mikkel

Anmeld

4. november 2011

Mettemus

DK skriver:

Nej vel?? Altså jeg kan jo bare sige at Kirstine og Richard har blå øjne efter mig, så de brune øjne kan jo KUN komme fra Mikkel

Jamen det er jo faktisk logik - den slags falder mænd også for... især sådan et matematisk geni som din

Anmeld

4. november 2011

MLT

Camulla skriver:

My favourite picture of all time 

Og fik det på stort lærred i julegave sidste år, så det hænger i min stue...  

Årh, et godt billede!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.