Jeg har virkelig svært ved at acceptere min kæreste går i byen (1-2 om måneden ) Og skal så lige tilføjes at han har sin søn hveranden weekend...
Vi har lige haft endnu en diskution omkring byture , han fortæller han skal til fødselsdag senere denne måned og det er me overnatning og han ska også til julefrokost i december.. Siger til ham at jeg vil gerne ha han ikke tager ud weekenden i næste uge , hvor han har barnefri weekend.. Det ikk ligefrem fordi han imødekommer en me et klart ja , ikk at der er noget aftalt , men han har os lige en anden kammerat han gerne vil i byen me.. Det ender me jeg kaster en smøg i hovedet på altanen og begynder at græde for mig selv og så har vi ikk snakket siden...
Ska siges at i starten af forholdet gik han meget meget sjældent ud (Der var man jo interessant) Nu jeg gravid og ska føde til januar , hvor han så siger at efter jeg har født vil han ikk vil rende i byen , for der er noget at blive hjemme for , men det frygter jeg jo ikk passer eller hvor længe det vil holde...
Når disse situationer opstår er jeg SÅ TÆT PÅ at sige fuck dig , og bare lade ham priotere sine skide byture , for føler mig slet slet ikk respekteret når han ved hvor svært jeg har det med det.. Føler sgu nærmest at en bytur er vigtigere for ham end at se mig glad.. Kan slet slet ikk ta det er blevet så vigtig for ham at rende ud og bliver så sur og indebrændt over det.. Føler mig virkelig nedprioteret...
Det har været en diskution mange gange her hjemme efter jeg blevet gravid og der er bare ingen forståelse at hente..
Hvad skal jeg gøre ?? Kender i andre til det eller lign ??
Anmeld