Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Efter 8 måneder, tons vis af køretimer, 1 teoriprøve, 6 køreprøver og 2 gange hypnose er jeg ENDELIG et stk kørekort ringere!
troede aldrig det skulle lykkeds for mig, men idag kunne jeg ENDELIG ligge denne sten fra mit hjerte! YES!
bare lige lidt jubel her fra.. + jeg er 10+0 i dag, så kom vi så langt og min kvalme er aftagende for hver dag der går, SÅ dejligt!
god aften!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NJN skriver: Efter 8 måneder, tons vis af køretimer, 1 teoriprøve, 6 køreprøver og 2 gange hypnose er jeg ENDELIG et stk kørekort ringere! troede aldrig det skulle lykkeds for mig, men idag kunne jeg ENDELIG ligge denne sten fra mit hjerte! YES! bare lige lidt jubel her fra.. + jeg er 10+0 i dag, så kom vi så langt og min kvalme er aftagende for hver dag der går, SÅ dejligt! god aften!
STORT TILLYKKE! Hvor dejligt!
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: STORT TILLYKKE! Hvor dejligt!
Tusind tak! Helt vildt dejligt!
JAAA STORT TILLYKKE HER FRA
NJN skriver: Tusind tak! Helt vildt dejligt!
Og tillykke med de 10+ uger, og mindre kvalme. Det er da bare en dejlig dag.
Diana... skriver: JAAA STORT TILLYKKE HER FRA
TUSIND TAK!
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Og tillykke med de 10+ uger, og mindre kvalme. Det er da bare en dejlig dag.
ja, det må man sige! Det er bare så skønt når man kan mærke det går frem af.. og man ikke skal have kvalme for evigt.
Stort tillykke med det
Kloster skriver: Stort tillykke med det
Tusind tak for det.
Tillykke! Sikke nogle dejlige nyheder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128