Akut brug for ørelæge nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Caroline86

Diana... skriver:

Nåå ja ja jeg ved godt der er vagtlæger dem er vi stor bruger af griner. Men jeg troet du mente ørevagtlæge  For det har jeg aldrig hørt om. 

jeg taler også om vagthavende speciallæger Det er typisk på sengeafsnittene... Men ligesom der er læger der har vagt på FG er der også læger der har vagt i skadestuen, på kirugisk og f.eks. på øre-, næse-, halsafdelingen eller børneafdelingen

Så selvom det går gennem vagtlægen når man kontakter dem er det stadig en special vagthavende man kommer ind til ved behov

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Diana...

Caroline86 skriver:

jeg taler også om vagthavende speciallæger Det er typisk på sengeafsnittene... Men ligesom der er læger der har vagt på FG er der også læger der har vagt i skadestuen, på kirugisk og f.eks. på øre-, næse-, halsafdelingen eller børneafdelingen

Så selvom det går gennem vagtlægen når man kontakter dem er det stadig en special vagthavende man kommer ind til ved behov

Ok. 

Anmeld

2. november 2011

Bullerfnis

Ja skynd dig at få ringet til vagtlægen. De kan sende jer videre til børneafdelingen, øre-næse-hals afsnittet, eller hvor det nu er relevant i skal hen.

Held og lykke og god bedring med lillemanden

Anmeld

2. november 2011

Miss T

Vagtlægen ja.

Anmeld

3. november 2011

Caroline86

hvordan går det med ham?

Anmeld

3. november 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

hvordan går det med ham?

Hvor er du sød - det går fint, vi var ved ørelægen imorges og der kom han i fuld narkose og fik lagt det ene dræn om, så nu håber vi.

Han er ved godt mod nu og leger - han er så afhængig af de dræn, så det var garanteret det, at det bare sad en lille smule skævt.

Anmeld

3. november 2011

Caroline86

Anonym skriver:

Hvor er du sød - det går fint, vi var ved ørelægen imorges og der kom han i fuld narkose og fik lagt det ene dræn om, så nu håber vi.

Han er ved godt mod nu og leger - han er så afhængig af de dræn, så det var garanteret det, at det bare sad en lille smule skævt.

åh hvor dejligt det går bedre

Har sådan tænkt på Jer her til morgen, men nu fik jeg smilet tilbage

Det er så ulykkeligt når de små poder ikke har det godt, så det er jo skønt når tingene løser sig, trods alt, relativt nemt

Håber I får en god dag med masser af leg, uden smerter

Anmeld

3. november 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

åh hvor dejligt det går bedre

Har sådan tænkt på Jer her til morgen, men nu fik jeg smilet tilbage

Det er så ulykkeligt når de små poder ikke har det godt, så det er jo skønt når tingene løser sig, trods alt, relativt nemt

Håber I får en god dag med masser af leg, uden smerter

Ja, vi kender efterhånden turen til ørelægen - phu ha, men om ikke andet så syntes både jeg og mit barn at det blir nemmere gang for gang.

Mange tak, det er sødt af dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.