Hej piger...
Har nogle spørgsmål til jer , svar på dem i selv kender til eller hvad i nu kan bidrage me 
Jeg er gravid og ska føde om 2½ måned , puha det ikk en dans på roser altid , som man havde dannet sig et billede af 
Here goes me spørgsmålene...
1. Oplever / oplevede i at jeres mand mistede lysten til sex ??
2. Bliver i hurtig kede af det over ting han siger / ikk siger , gør / ikk gør??
3. Har i tænkt meget over jeres forhold under graviditeten ( og efter ) Om tingene ville være bedre hvis i var alene ??
Jeg vil lige komme me eksempler i mit / vores forhold.. Jeg er som udgangspunkt glad i mit forhold og elsker min kæreste og vi har klart flere gode dage end dårlige , men det hænder self vi kommer på kant af hinanden og jeg bliver sååå frustreret / ked af det og sur...
Han har fx lige skrevet (kl. 17:00) At han bliver på arbejdet og gør tingene færdige , han plejer at være hjemme nu og jeg blev total skuffet , for syns det var en noget sen melding eftersom jeg troede vi sku spise sammen og nu kan jeg selv få lov at fixe aftensmad , total lille ting , men bliver ked af det over ingenting nogle gang , lorte hormoner..
Jeg bliver irriteret over det er mig der altid skal ligge op til sex , føler ikke jeg bliver bekræftet på samme måde pt og nogle gange møder svaret : Jeg har ikke lyst , aaaaaaaargh...
Jeg bliver ked når han ikke viser samme begejstring som jeg over graviditeten som jeg , fx når lillemanden sparker , han spørg ind til det osv , men han er bare slet ikke typen med følelserne ude på tøjet. Har os gentagne gange forklaret hvor følelses betonet jeg er nu og har brug for kys , kram og nærhed , og svaret er jeg giver dig i de omfang jeg kan...
Ja jeg er bare MEGET pirrelig , bliver irriteret over rigtig mange ting , at han ikke altid rydder op efter sig , manglende sex / kærlighed , at han kan være længe om at svare på sms'er , ikke kan følge mig i holdninger / meninger i så mange sager... Armen altså , belastende x 10....
Kom gerne me in-put , oplevelser , råd , osv....