Aner ikke om denne tråd passer ind her, men jeg skriver alligevel!
Jeg er bare udkørt. Synes jeg kæmper og kæmper, og hver dag drejer det sig om at kunne hænge sammen.
Vi er gift og har børn og har undervejs truffet nogle rigtig dårlige valg. Jeg sagde bla mit job op for godt 7 år siden pga vores handicappet barn, og gik hjemme i en årrække fordi vi vurderede at det var bedst for vores børn. Vores yngste er også handiccappet i mild grad, har vi netop fundet ud af.
Jeg er netop kommet i job, deltids, og tabt arbejdsfortjeneste, men økonomien kan ikke nå sammen. Vores bil, som vi ikke skylder noget på, har netop været på værksted. 25000kr! Og vi kan ikke betale de penge. Vi har talt med banken. De vil ikke låne os til at betale den regning, og vi kan derfor ikke hente bilen hjem igen. Jeg bruger bilen til jobbet!
Det er en evig kamp fra jeg står op til jeg går iseng, med at få vores børn til at fungerer med træning mv, med at kunne være der for vores raske barn, med økonomi og med at nå alt det der skal nåes! Jeg synes ikke jeg orker mere. Jeg synes vi har kæmpet og kæmpet, og hver gang det begynder at lysne, så sker der et eller andet igen, så vi bliver skubbet 2 skridt tilbage igen.
Ikke på noget tidspunkt går det bare stille og roligt og godt! Der er altid noget at bekymre sig om! Jeg er virkelig brugt og synes ikke at jeg kan finde kræfterne til endnu et par kampe. Jeg orker ikke at tage på job i morgen, men jeg skal, for vi kan ikke undvære pengene. Jeg har lyst til at ligge mig under dynen og sove indtil en eller anden har løst det her!
Jeg tuder og tuder. ja jeg kan faktisk ikke snakke om det uden at bryde total sammen efterhånden! Ydermere har jeg så fået mavesår! Og jeg som skulle holde alle trådene sammen i vores familie er nu blevet svag!! Og jeg hader det! I behøves ikke at svare....havde vist bare brug for at lufte ud.
Anmeld