Børnefødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. februar 2009

Lullaby

Nu er det snart tid til at Bella skal holde sin 1 børnefødseldag. Men nu har jeg en masse spm.
Vi bor i et forholdsvis lille hus med en have. Bella vil gerne have alle dem med fra bh - hendes stue så det vil være 22 børn. Mine svigerforældre har så tilbudt at ligge hus til. De har et større hus og en lukket have med gynger, rutchebane osv. Men de bor så 3 km væk fra bh. Hvordan pokker grejer man den? For det kan vel så ikke være en hverdag eftersom de så skal gå derud og der er for langt? Så er vi efterhånden kommet til at det skal være en weekend. Men hvad pokker laver man med så mange børn? Ulempen derude er jo at der ikke er så meget legetøj så vi snakker nok om udendørsaktiviteter. Og hvordan med mad? Hvor meget osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2009

fam.4xc

Anja Nørreslet skriver:

Nu er det snart tid til at Bella skal holde sin 1 børnefødseldag. Men nu har jeg en masse spm.
Vi bor i et forholdsvis lille hus med en have. Bella vil gerne have alle dem med fra bh - hendes stue så det vil være 22 børn. Mine svigerforældre har så tilbudt at ligge hus til. De har et større hus og en lukket have med gynger, rutchebane osv. Men de bor så 3 km væk fra bh. Hvordan pokker grejer man den? For det kan vel så ikke være en hverdag eftersom de så skal gå derud og der er for langt? Så er vi efterhånden kommet til at det skal være en weekend. Men hvad pokker laver man med så mange børn? Ulempen derude er jo at der ikke er så meget legetøj så vi snakker nok om udendørsaktiviteter. Og hvordan med mad? Hvor meget osv?

Hvis I ik kan holde det hjemme sammen med Bh ville jeg blot holde det over i Bh.
Weekenderne funker ik... pædagogerne er jo ik på arbejdet og det er slet ik sikkert børnene vil være der uden deres forældre så... og I skal vel ik ha 22 forældre med også

Anmeld

10. februar 2009

Lullaby

Hvis I ik kan holde det hjemme sammen med Bh ville jeg blot holde det over i Bh.
Weekenderne funker ik... pædagogerne er jo ik på arbejdet og det er slet ik sikkert børnene vil være der uden deres forældre så... og I skal vel ik ha 22 forældre med også
Hvordan gør man det? Kommer man som forældre med kage osv? Eller?

Anmeld

10. februar 2009

ekzunz

Jeg ville prøve at snakke med pædagogerne om hvordan man gør, hvis det skal holdes i børnehaven. Der er rigtigt mange forskellige måder at gøre det på og hver institution har sine egne regler.

Jeg valgte at holde Lukas' fødselsdag i børnehaven, da jeg ikke rummede 24 børn og 4 pædagoger midt i dec....og i vores skønne børnehave må man ikke have noget med. Bliver det holdt dér, sørger de for arrangementet! Det er ikke så ringe i en ellers fortravlet december

Anmeld

10. februar 2009

charlottekri

Ja eller en kagemand... nu er der jo i nogle institutioner en politik om nul slik og kager, men der synes jeg altså ikke at kagemand hører under (har snakker vi om en af vandbakkelse) og så måske give noget frugt med også... Du kunne også købe nogle sjove hatte eller flag eller noget andet i den dur, som ungerne så kan more sig med...

Anmeld

10. februar 2009

Bastian

charlottekri skriver:

Ja eller en kagemand... nu er der jo i nogle institutioner en politik om nul slik og kager, men der synes jeg altså ikke at kagemand hører under (har snakker vi om en af vandbakkelse) og så måske give noget frugt med også... Du kunne også købe nogle sjove hatte eller flag eller noget andet i den dur, som ungerne så kan more sig med...

Der er virkelig forskellige politiker. I vores må vi gerne have slik/sodavandsis/kager med til fødselsdag på trods af den daglige kostpolitik. Til gengæld må vi ikke medbringe kød, men mindre det er konserves så nul frikadeller, pølsehorn (med mindre det er glas-/dåsepølser), pizzasnegle (med mindre det er revet jacabov) osv. Heller ikke kagecreme er tilladt. Så det er en kamp hver gang der er fødselsdag. Godt min søn skal i skole til sommer

Anmeld

10. februar 2009

fam.4xc

Anja Nørreslet skriver:

Hvordan gør man det? Kommer man som forældre med kage osv? Eller?

Snak med dem I bh

Nogen gange ved jeg de bare har haft is eller flødeboller med til uddeling, andre har der være forældre med og haft let frokost med til ungerne...

Hos os er der ik den store kost politik men hør dem af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.