Billig- personlige fotoalbums :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.260 visninger
17 svar
0 synes godt om
2. november 2011

Chr-Hei

Nogle der ved hvor jeg kan finde billige flotte personlige fotoalbums.?

Skal bruge mange så skal være til en rimelig pris.. Har prøvet google det men syntes ikke det er til finde rundt i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Mor010711

Chr-Hei skriver:

Skal bruge mange så skal være til en rimelig pris.. Har prøvet google det men syntes ikke det er til finde rundt i

Jeg bruger Snapfish.dk når jeg skal bestille billeder. 

Ved ærlig talt ikke hvad priserne er på andet end almindelige billeder, men prøv at kigge lidt rundt derinde. En gang imellem lever kvaliteten ikke helt op til forventningen. Men de kompenserer meget hurtigt og uden problemer. 

Og så kører de jævnligt med forskellige kampagner, så hvis du ikke står og skal bruge det her og nu, er der måske penge at spare hvis du har lidt tålmodighed 

Anmeld

7. november 2011

Simon's moar <3

Chr-Hei skriver:

Har du prøvet;

- visaprint.dk?
- foto.com?
- photocare.dk?
- bilka/føtex.dk?
- pixum.dk?
- billedbutikken.dk? 

Anmeld

7. november 2011

Chr-Hei

Simon's moar <3 skriver:

Har du prøvet;

- visaprint.dk?
- foto.com?
- photocare.dk?
- bilka/føtex.dk?
- pixum.dk?
- billedbutikken.dk? 

Ja har set på det.. Har lige fået fremkaldt en masse ved Pixum og kææft hvor blev det ringe , samt mega dårlig service

Anmeld

7. november 2011

Chr-Hei

Mor010711 skriver:

Jeg bruger Snapfish.dk når jeg skal bestille billeder. 

Ved ærlig talt ikke hvad priserne er på andet end almindelige billeder, men prøv at kigge lidt rundt derinde. En gang imellem lever kvaliteten ikke helt op til forventningen. Men de kompenserer meget hurtigt og uden problemer. 

Og så kører de jævnligt med forskellige kampagner, så hvis du ikke står og skal bruge det her og nu, er der måske penge at spare hvis du har lidt tålmodighed 

Ku være jeg skulle prøver det har lige prøvet pixum. Og KÆÆÆFT en dårlig service samt lorte billeder jeg fik ud af det

Anmeld

7. november 2011

Simon's moar <3

Chr-Hei skriver:

Ja har set på det.. Har lige fået fremkaldt en masse ved Pixum og kææft hvor blev det ringe , samt mega dårlig service

Okey, det er da træls :/

Jeg har fået godt billeder fra foto.com.. Bestilte også et puslespil til min morfar da han blev 80.. Et billede af ham og Simon, og jeg er fuldt ud tilfreds.. Synes man får gode billeder til prisen

Anmeld

7. november 2011

Chr-Hei

Simon's moar <3 skriver:

Okey, det er da træls :/

Jeg har fået godt billeder fra foto.com.. Bestilte også et puslespil til min morfar da han blev 80.. Et billede af ham og Simon, og jeg er fuldt ud tilfreds.. Synes man får gode billeder til prisen

Kan være det er det jeg skal prøve .. Bestilte for 1500 og halvdelen af billederne samt alle forstørrelser og foto på acryl lærred kan jeg bare smide ud det er værre end hvis jeg printede herhjemme .. Total skuffende.. Men tak for rådet vil da lige kigge på det

Anmeld

7. november 2011

Simon's moar <3

Chr-Hei skriver:

Kan være det er det jeg skal prøve .. Bestilte for 1500 og halvdelen af billederne samt alle forstørrelser og foto på acryl lærred kan jeg bare smide ud det er værre end hvis jeg printede herhjemme .. Total skuffende.. Men tak for rådet vil da lige kigge på det

Hold da op.. Ville de ikke lave det om for dig? 
Det er sku da for dårligt, det er da alligevel mange penge !
Velbekomme Håber du kan bruge det til noget  

Anmeld

7. november 2011

Bare mig..

Jeg har LIGE været inde på vistaprint, og der har de VILDT billige fotobøger nu! Meget billige, og så er det dejligt nemt derinde

Anmeld

7. november 2011

Simon's moar <3

Nicolinesmor170510 skriver:

Jeg har LIGE været inde på vistaprint, og der har de VILDT billige fotobøger nu! Meget billige, og så er det dejligt nemt derinde

Kan du stadig gå ind på deres hjemmeside?
Min com bliver ved med at sige fejl..  Mystisk !  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.