Hjælp mig lige her piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. november 2011

Baby2010/2013

Jeg sidder og skal starte på job d.16.11.10 efter endt barsel, men men men jeg vil bare så gerne have en elevplads som kontorass./receptionist/sekretær o.lign. Jeg har virkelig brug for at komme videre i livet! Ved det er strænge tider, men derfor går jeg "bagom" nu

Jeg bor i østjylland, nærmere Solbjerg, 15 km. syd for Århus!

Jeg åben for alt, så please piger, hvis I sidder på jobbet og ved der mangler en elev, elller I kender nogen, som kender nogen, som kender nogen, så skriv endelig!

På forhånd stor tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Hougaard92

BabyDec2010 skriver:

Jeg sidder og skal starte på job d.16.11.10 efter endt barsel, men men men jeg vil bare så gerne have en elevplads som kontorass./receptionist/sekretær o.lign. Jeg har virkelig brug for at komme videre i livet! Ved det er strænge tider, men derfor går jeg "bagom" nu

Jeg bor i østjylland, nærmere Solbjerg, 15 km. syd for Århus!

Jeg åben for alt, så please piger, hvis I sidder på jobbet og ved der mangler en elev, elller I kender nogen, som kender nogen, som kender nogen, så skriv endelig!

På forhånd stor tak

Hejsa Har du kigget på jobindex.dk om der er nogle der mangler en elev indenfor det du gerne vil ?

- Julia

Anmeld

3. november 2011

Baby2010/2013

JuliaHougaard92 skriver:

Hejsa Har du kigget på jobindex.dk om der er nogle der mangler en elev indenfor det du gerne vil ?

- Julia

Jep, det bliver tjekke mere eller mindre hver dag  Har tilmeldt mig diverse job"elev"agenter!

Men tak for tippet

Anmeld

3. november 2011

henh01

der er også elevportalen

Anmeld

3. november 2011

Baby2010/2013

henh01 skriver:

der er også elevportalen

Den tjekket også hver dag

Anmeld

3. november 2011

Hougaard92

BabyDec2010 skriver:

Jep, det bliver tjekke mere eller mindre hver dag  Har tilmeldt mig diverse job"elev"agenter!

Men tak for tippet

Selv tak

Anmeld

3. november 2011

Hougaard92

BabyDec2010 skriver:

Men tak for tippet

Selv tak, der er nemlig noglegange ret mange muligheder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.