min kære mand ringede lige hjem til mig for et øjeblik siden. Han syntes lige, han ville fortælle mig, hvad han lige havde oplevet.... 
Han er jo blikkenslager, og ude på en større fynsk virksomhed i disse dage, vi må jo nok hellere lade være med at sætte navn på... hehe
Nå, men min mand skulle så på toilettet, og da han befinder sig i en del af bygningen der er ved at blive renoveret, er der to gæstetoiletter, der er sådan gemt lidt af vejen bag nogle materialer og lignende. Det skulle åbenbart gå lidt stærkt, så han tager det første, det bedste af de to toiletter, uden at lægge mærke til at det er dame toilettet
Nå, mens han så sidder der, og gør det han nu skal, kan han høre, at der kommer en ind som med det samme vender om og går ud igen. Døren til herretoiletet ved siden af går op og i.
Han sidder et par minutter længere, og så går døren igen, og han kan høre en kvinde på høje hæle komme ind. Hun går så hen, og tager i den låste dør, hvor min mand sidder bagved. Og så står hun og venter i 30 sek. Dyb stilhed!! hvorefter han kan høre, hun vender om og forsøger at liste ud igen. På vej ud hvisker hun, vi må antage i sin telefon, - "hvor er du henne, jeg står herinde nu, og døren er låst...!?!" Døren lukker og min mand kan igen høre nabotoilettets dør gå op og i....
Han gør sig færdig, og tænker, mon der foregår, hvad jeg tror der gør?? .... Så han stiller sig ude foran de to toiletter og arbejder på noget optegning, og ganske rigtigt, 10 minutter efter kommer der en, ifølge min mand, ganske lækker lille pakke svansende ud fra damatoilettet, mens hun koncentrerer sig meget påfaldene om sin mobiltelefon. 2 minutter efter følger en ung mand fra samme sted.... 
Man kan da ikke andet end at more sig, - godt der er nogen der kan få sig lidt sjov på sådan en kedelig onsdag.... hahaha